Zinkt eikenhout dan?? volgens mijn info drijft dat gewoon. Zeker in zeewaterquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef PeZu het volgende:
ga aub all-in de zee in met een zware eiken houten pokertafel aan je been vastgebonden![]()
ja duh anders zou ie verdinken en dan was het een doodsverwensing geweestquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Zinkt eikenhout dan?? volgens mijn info drijft dat gewoon. Zeker in zeewater
Zoals ik al zeg, je hebt nog geen kaas van het spelletje poker gegetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Raisen voordat er een flop komt vind ik gewoon dom. Je kunt wel raisen met mooie kaarten (bijv. aas-koning, 2 dezelfden van 1 kleur of 1 pair) maar als er dan een flop komt waarmee je totaal niks kunt dan heb je voor niets geraisd. Kun je gewoon beter callen lijkt mij.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Raisen voordat er een flop komt vind ik gewoon dom. Je kunt wel raisen met mooie kaarten (bijv. aas-koning, 2 dezelfden van 1 kleur of 1 pair) maar als er dan een flop komt waarmee je totaal niks kunt dan heb je voor niets geraisd. Kun je gewoon beter callen lijkt mij.
Dat doen ze dus niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, je hebt nog geen kaas van het spelletje poker gegeten
Je raised voor de flop met goede kaarten, zodat diegene met redelijke kaarten hun kaarten wegdoen, waardoor je winstkans vergroot wordt.
Jij vindt 2-9 suited dus 'mooie kaarten'?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
2-9 suited is gewoon een monsterhand !!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Jij vindt 2-9 suited dus 'mooie kaarten'?
2-2-9quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
2-9 suited is gewoon een monsterhand !!
Stel dat de er 2-2-2 op de flop komt !!!!!!!!![]()
!!
Tegen jou wil ik wel pokeren....quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
OMG!! FLush!!!!! daar had ik nog niet eens aan gedacht!! Veeeeel beter als full house !!!!1!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
2-2-9![]()
of je hit een flush op de flop![]()
![]()
2-9 suited is zeker pre-flop raisen, op zijn minst, ik zou zelf all-in gaan, standaard
En dan nog een 2 op de turn!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
2-9 suited is gewoon een monsterhand !!
Stel dat de er 2-2-2 op de flop komt !!!!!!!!![]()
!!
En een 2 op de river!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |