quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
al goor die was al goor toen hij nog president wou worden. Wat een figuur ik vind dat hele earth gebeuren ook wel ernstig. Het enige wat je hoort is wees goed vooor het milieu koop een nieuwe [vul elk apparaat dat de scheer&foppen verkoopt in] ... allemaal pure commersie alsof de productie van die apparaten niet slecht is voor het milieu. Weet je wat slecht is voor het milieu de dampkring, anders was de aarde een mooie steen net als die andere bolletjes rond de zon. plus dat dan niemand zat te kankeren over het milieu
* Bosbeetle pakt even een kopje onbespoten koffie
op het idee dat wij er dan ook niet meer zijn op die mooie steen van je na... best aardig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
niemand die mijn idee van dampkring eliminatie iets vind
wees niet bang je gaat toch dood, en je kinderen/kleinkinderen hebben er ook geen last van want die worden niet geboren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef pt0x het volgende:
[..]
op het idee dat wij er dan ook niet meer zijn op die mooie steen van je na... best aardig.
nou ok dan, als we dan 30 jaar wachten met het slopen van die dampkring kan ik nog wel ff wat leuks gaan doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wees niet bang je gaat toch dood, en je kinderen/kleinkinderen hebben er ook geen last van want die worden niet geboren.
thats the spiritquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:50 schreef pt0x het volgende:
[..]
nou ok dan, als we dan 30 jaar wachten met het slopen van die dampkring kan ik nog wel ff wat leuks gaan doen
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Dampkring, Smampkring. Allemaal van die natuurhypes, in de jaren 80 had je zure regen, daarna het gat in de ozonlaag, nu global warming..
Hell, in de jaren 70 waren ze zelfs bang voor global cooling.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef Triforce_Courage het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het ventieltje der aarde binnenkort knapt. Of praat ik jullie nu een angst aan?
Zo blijkt maar weer eens de mens is bang voor verandering, in de tijd van copernicus al en galileo. Wanneer komen mensen er nou toch eens achter dat als iets ooit zo was dat niet betekent dat het altijd zo moet blijven laat staan dat hoe het was 'goed' was en 'goed' zal blijven.quote:
MANBEARPIG IS GONNA KILL US ALL!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
Al GooR is anders wel super serial !
Not jokesquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef Nielsch het volgende:
"al goor was al goor"
Je woordgrapjes zijn in ieder geval van hoogstaande en originele kwaliteit.
NOT!![]()
Het was niet eens een grap, en jouw icoon is niet proportoioneel, zo steek die maar in je zak.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef Nielsch het volgende:
"al goor was al goor"
Je woordgrapjes zijn in ieder geval van hoogstaande en originele kwaliteit.
NOT!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
MANBEARPIG IS GONNA KILL US ALL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |