abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51399914
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Sief89 het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met dat wijven altijd over zichzelf praten? dat ze "wist je nog" verhalen ophangt betekent juist dat ze jou ook in het gesprek wil betrekken door het over gebeurtenissen te hebben waar jij ook bij was, en het dus niet alleen over jou gaat
Het was egoistisch omdat ik film aan het kijken was, en zij perséé wou praten over "wist je nog" verhalen met haar ma, en mij daarin wou betrekken
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:16:36 #52
185088 Sief89
beetje vreemd maar wel lekker!
pi_51399961
misschien begreep ze niet dat je echt oprecht geinteresseerd kan zijn in een steven seagal-film I don't blame her
Sold my soul cheap to the dark lord of pain
As I watch her blood flow into a bigger red stain
Waiting for the witch to cast her spell
There's a smile on my face as I burn in hell
pi_51409438
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:16 schreef Sief89 het volgende:
misschien begreep ze niet dat je echt oprecht geinteresseerd kan zijn in een steven seagal-film I don't blame her
Tenzij jij naakt voor me staat.. wel ja..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_51412693
Steven Seagal...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51420234
Toepasselijk dat ik Sief89 weer tegenkom in dit topic.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:17:47 #56
185088 Sief89
pi_51420529
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Toepasselijk dat ik Sief89 weer tegenkom in dit topic.
Haha, ik laat nooit een kans voorbij gaan om het of voor vrouwen op te nemen, of ze helemaal de grond in te boren jeweettog!
pi_51420591
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:17 schreef Sief89 het volgende:

[..]

Haha, ik laat nooit een kans voorbij gaan om het of voor vrouwen op te nemen, of ze helemaal de grond in te boren jeweettog!
En vanwaar die obsessieve drang om je aanwezigheid en je intelligentie door iedereen z'n strot te rammen?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:21:39 #58
185088 Sief89
pi_51420633
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:20 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

En vanwaar die obsessieve drang om je aanwezigheid en je intelligentie door iedereen z'n strot te rammen?
ram ik nu mn aanwezigheid of intelligentie door je strot?

zeik dan niet, je voelt je gewoon bedreigd door een slimme vrouw.
pi_51420750
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Sief89 het volgende:

[..]

ram ik nu mn aanwezigheid of intelligentie door je strot?
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Sief89 het volgende:
zeik dan niet, je voelt je gewoon bedreigd door een slimme vrouw.

Ik vond je eerst nog wel enigszins vermakelijk, maar nu met de minuut irritanter. Nogmaals, wat heb je zoal allemaal al bereikt in je leventje? Niks dus. Je hebt net je VWO`tje afgemaakt net zoals (tien)duizenden andere brave pubertjes in alleen Nederland. Je bent niet speciaal, je bent niet intelligent, je bent niet uniek. Je bent irritant en je hebt een te hoge dunkt van jezelf.

We praten over een jaartje of 10 wel verder of zo, wanneer je wél carriére gemaakt kunt hebben en jezelf misschien wel geprofileerd hebt tot een succesvol iemand. Maar gezien je arrogantie en misselijkmakende houding zit dit er niet in voor jou in dit leventje.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:34:11 #60
185088 Sief89
pi_51420915
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:27 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

[..]

Ik vond je eerst nog wel enigszins vermakelijk, maar nu met de minuut irritanter. Nogmaals, wat heb je zoal allemaal al bereikt in je leventje? Niks dus. Je hebt net je VWO`tje afgemaakt net zoals (tien)duizenden andere brave pubertjes in alleen Nederland. Je bent niet speciaal, je bent niet intelligent, je bent niet uniek. Je bent irritant en je hebt een te hoge dunkt van jezelf.

We praten over een jaartje of 10 wel verder of zo, wanneer je wél carriére gemaakt kunt hebben en jezelf misschien wel geprofileerd hebt tot een succesvol iemand. Maar gezien je arrogantie en misselijkmakende houding zit dit er niet in voor jou in dit leventje.
Heb ik je niet eerder verteld dat ik je maar zat te plagen met dat VWO-gedoe? kom op, probeer je alleen maar wat te irriteren.. als je daar niet tegen kunt ligt het niet aan mij.. je moet me niet zo serieus nemen, ik zit 9 uur per dag achter de computer en probeer alleen maar wat tijd te doden in zinloze topics.. of had je echt verwacht dat er een nuttige conclusie uit deze discussie voort zou komen?
pi_51420954
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:34 schreef Sief89 het volgende:

[..]
of had je echt verwacht dat er een nuttige conclusie uit deze discussie voort zou komen?
ik wel !
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:36:50 #62
185088 Sief89
pi_51420980
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef Sok41 het volgende:

[..]

ik wel !
owja, dit topic ging over dat wijven altijd over zichzelf lullen had al toegegeven dat dat in veel gevallen waar is
pi_51421131
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:36 schreef Sief89 het volgende:

[..]

owja, dit topic ging over dat wijven altijd over zichzelf lullen had al toegegeven dat dat in veel gevallen waar is
Ik had het topic niet eens gelezen toen ik dit antwoord gaf
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:45:40 #64
185088 Sief89
pi_51421185
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:42 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Ik had het topic niet eens gelezen toen ik dit antwoord gaf
haha, nou daar heb je je conclusie! in recordtijd
pi_51425490
Tja, ik heb een tijdje in de zorg gewerkt, op een verdieping met 22 vrouwen en 1 man . Dat geroddel was idd het ergst, en altijd poeslief doen als diegene er wel bij is . Wees iig blij dat ze je nog niet proberen te koppelen aan elk meisje wat er komt werken
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_51425593
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef Trannellius het volgende:
Wees iig blij dat ze je nog niet proberen te koppelen aan elk meisje wat er komt werken
Lol, dat heb ik op m'n bijbaan in 't weekend, in een horecagelegenheid. Ik werk er als enige jonge jongen tussen tientallen meiden van 16 t/m 20 jaar. Alleen de baas en zo'n andere kerel die d'r werkt zijn mannelijk, en die zijn allebei 30 plussers. D'r is met bijna al die meiden wel een soort van verkapte koppelactie/plagerij van de rest van het personeel uit geweest.
pi_51425762
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Lol, dat heb ik op m'n bijbaan in 't weekend, in een horecagelegenheid. Ik werk er als enige jonge jongen tussen tientallen meiden van 16 t/m 20 jaar. Alleen de baas en zo'n andere kerel die d'r werkt zijn mannelijk, en die zijn allebei 30 plussers. D'r is met bijna al die meiden wel een soort van verkapte koppelactie/plagerij van de rest van het personeel uit geweest.
en niemand toonde interesse?
pi_51426355
Ik praat ook alleen maar over mezelf. Het gaat gewoon automatisch, het zit in mijn aard. Even tussendoor 'hoe gaat het nou eigenlijk met jou?' vragen, om vervolgens uit te roepen 'oja, dat heb ik ook!' en een heel verhaal over mezelf af te steken.
I would go along with someone like you
pi_51427016
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:42 schreef Liefste. het volgende:
Ik praat ook alleen maar over mezelf. Het gaat gewoon automatisch, het zit in mijn aard. Even tussendoor 'hoe gaat het nou eigenlijk met jou?' vragen, om vervolgens uit te roepen 'oja, dat heb ik ook!' en een heel verhaal over mezelf af te steken.
dit is gewoon éng
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:24:59 #70
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_51427831
kben het compleet eens met TS, vrouwen zijn egoïstisch
Enschede, onze stad! ons domein!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')