al die mensen die klagen over klagers hebben het iq van een tuinhekquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:34 schreef Noisemaker het volgende:
Regelmatig hoor ik in de kantine weer van die eeuwige jankverhalen over van alles en nog wat. Het weer, de auto, geld, noem het maar op. Af en toe kun je natuurlijk wel wat vertellen over dingen die tegenzitten. Maar met sommige collega's is het altijd hetzelfde liedje. Stelletje zure verbitterde simpele zielen! Maar er wat aan doen? Ho maar! Maar goed, het is het ene oor in en het andere oor uit.
Dank u voor uw aandacht.![]()
Juistemquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:16 schreef Mythik het volgende:
Zijn zeker vrouwen....
Dan kies je er toch gewoon voor om niet met ze te praten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:34 schreef Noisemaker het volgende:
Regelmatig hoor ik in de kantine weer van die eeuwige jankverhalen over van alles en nog wat. Het weer, de auto, geld, noem het maar op. Af en toe kun je natuurlijk wel wat vertellen over dingen die tegenzitten. Maar met sommige collega's is het altijd hetzelfde liedje. Stelletje zure verbitterde simpele zielen! Maar er wat aan doen? Ho maar! Maar goed, het is het ene oor in en het andere oor uit.
Jullie zijn nu mijn klaagzang aan het aanhoren!quote:
Ach.. ik vang zo wel is wat op..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan kies je er toch gewoon voor om niet met ze te praten?
Dus ze klagen niet eens tegen jou. Andere mensen afluisteren zoals jij doet is ook niet erg netjes.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef Noisemaker het volgende:
Ach.. ik vang zo wel is wat op..
hallo, wij klagen onder werktijd de hele dag op FOK!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef Profesor het volgende:
Stuur ze door naar FOK! kunnen ze hier verder klagen en kun jij doorwerken
Ja daar word ik ook gestioord van, de hele dag: huh ist nog geen half 5?, huh ik wil weekend, huh nog geen pauze?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef Supra_Turbo het volgende:
Om de 20 seconden zuchtten ze weer een keer... "Pfff"
1 van mijn collega's roept minimaal 3x per dag "nog maar 14 jaar ..."
Pauzeren met collega's in de kantine!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:34 schreef Noisemaker het volgende:
en: in de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hierquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Soms is klagen best leuk. Maar inderdaad het moet een keer stoppen. Het leven is te kort om te laten verzuren.
Weer even een spreukje dan maar:
Geniet van het leven,
we zijn hier maar even.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |