Kom op, denk je nou echt dat er een ex is?quote:
maar tegen iedereen op dit forum, en dan hoop ik dat hij wanneer hij sterft lang komt te lijden. wat overigens geen doods verwensing isquote:
Poultje opzetten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kom op, denk je nou echt dat er een ex is?
Ik gok op niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef Poekel het volgende:
[..]
Poultje opzetten?
Place your bets here!![]()
hij spreekt toch de waarheid nietquote:
Dus eigenlijk betekent dat, dat ik als vrouw altijd gelijk heb?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef pt0x het volgende:
[..]
hij spreekt toch de waarheid nietzeker als jij op niet stemt, want jij bent een vrouw en hij een man, en waarschijnlijk is die nog geil ook, dus zal die wel indruk op je willen maken.
om die reden ga ik maar met je mee, ik gok ook op niet![]()
als die nu voorspelbaar is gaat hij een schoolfoto van een klasgenootje posten en zeggen dat dat zijn ex is om me voor paal te zetten ^^
in dit geval wel. maar vrouwen niet "altijd"quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus eigenlijk betekent dat, dat ik als vrouw altijd gelijk heb?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:38 schreef pt0x het volgende:
[..]
in dit geval wel. maar vrouwen niet "altijd"gelukkig niet.
Nee cht, ik heb een exquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef pt0x het volgende:
Zo niet dan is het echt een zeer treurig ventje want dan liegt hij niet alleen tegen over mij in de volgende quote
[..]
maar tegen iedereen op dit forum, en dan hoop ik dat hij wanneer hij sterft lang komt te lijden. wat overigens geen doods verwensing is
ik hou niet van liegen![]()
Ook weer waar. Ik heb een boezem, waar heb ik nog gelijk voor nodig!quote:
jij hebt er niet veel aan, or de erogene zones na ofzo, maar je vriendje zal ze wel leuk vinden waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ook weer waar. Ik heb een boezem, waar heb ik nog gelijk voor nodig!
Bij deze, geen dank.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer iemand zo'n mongolenopmerking zou maken![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Bij deze, geen dank.![]()
O ja, ik heb nog geld nodig, zal ik er een topic over openen? Zo van: stuur mij geld?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Nee maar echt, ik heb een grote boezem nodig van iemand om te kunnen knuffelen. want die ene die mij gebaard heeft stelt niets voor![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |