Misschien niet arrogant, maar als je weigert de boeken te lezen en er is zoveel kritiek dan zou ik mezelf toch wel achter de oren gaan krabben. Nah met die kritiek zal het misschien ook wel meevallen. Ik vind hem alleen zo veel minder dan Harris.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:09 schreef Malahide het volgende:
[..]
Heb een paar interviews met Gambon op televisie gezien en hij lijkt me verre van arrogant. Hij is een soort van artistieke, verstrooide, beetje excentrieke bohemien met heel veel droge, typisch Britse humor. Richard Harris daarentegen was een notoire vervelende alcoholist. Allebei goede acteurs dus.
Dat viel mij ook op jah, dat is wel jammer.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap ook niet dat ie dan de boeken niet wil lezen! Ik vond hem echt slecht tijdens deel 4, (geloof ik) dat hij kwaad werd op Harry. Dumbledore werd nooit kwaad op Harry. Altijd zorgzaam, soms wat streng maar nooit kwaad. Hij speelt Dumbledore met een verkeerd karakter. Anders dan J.K. hem heeft geschreven.
Ik heb die scene tussen Harry en Dumbledore toch anders opgevat..quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap ook niet dat ie dan de boeken niet wil lezen! Ik vond hem echt slecht tijdens deel 4, (geloof ik) dat hij kwaad werd op Harry. Dumbledore werd nooit kwaad op Harry. Altijd zorgzaam, soms wat streng maar nooit kwaad. Hij speelt Dumbledore met een verkeerd karakter. Anders dan J.K. hem heeft geschreven.
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
NOG 12 NACHTJES SLAPEN EN DAN GA IK OOK!![]()
![]()
![]()
Oeps liet me even gaan..
![]()
![]()
Dat was inderdaad zijn minste scene, maar ik wijt dat eerder aan de schrijver dan aan de acteur. Die moet het tenslotte ook maar doen met het materiaal dat hij aangereikt krijgt.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Dumbledore werd nooit kwaad op Harry. Altijd zorgzaam, soms wat streng maar nooit kwaad. Hij speelt Dumbledore met een verkeerd karakter. Anders dan J.K. hem heeft geschreven.
Daar is de regisseur dan toch ook bij?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Daar zal half deel 6 wel over gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef SunChaser het volgende:
Ginny keek wel een paar keer verdrietig ja. De spanning tussen Ron en Hermione is wat minder deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef -Bubseltje- het volgende:De hele zaal had een "joh, meen je dat nou"-lachbui toen hij dat zei inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
hier ook, was erg grappigquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
![]()
[/spoiler]
De hele zaal had een "joh, meen je dat nou"-lachbui toen hij dat zei inderdaad.
Ja haha had ik ook. Hilarisch ehhequote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
De hele zaal riep bij ons: 'duh!'quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |