die chick in dat groene jasje heeft een wel erg grote pik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef Marc1711 het volgende:
Oke, normaal laat ik iedereen in zijn waarde, maar nu ga ik toch ff een uitzondering maken![]()
![]()
Het gaat over het volgende:
[afbeelding]
Dit fenomeen heet dus LARP (Live Action Role Playing)
Hoe ver heen kan de wereld gaan vraag ik me toch echt af als ik dit zie :'( :'(
Volwassen mensen, die 300 km gaan rijden naar een bos met achterin de auto plastic zwaarden en allerlei gave attributen en hier elkaar mee te lijf gaan![]()
Wanneer ik dit soort mensen zie krijg ik spontaan respect voor Hitler![]()
KOM OP ZEG, JE GAAT TOCH NIET ALS VOLWASSEN VENT NAAR 1 OF ANDER BOS OM RARE GELUIDEN EN BEWEGINGEN TE MAKEN MET IN JE HAND EEN STUK PLASTIC EN DAN ACHTERAF ZEGGEN DAT JE EEN LEUKE DAG HEBT GEHAD![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat deze figuren dagelijks voor werk doen, iets in de trent van werken bij de fopshop zeker![]()
Dit tuig is net zo erg als alle gothics, emo's en polsensnijders bij elkaar![]()
![]()
Ik laat me nog liever in me bek spuiten door 20 geiten dan dat ik als iemand met het down syndroom dit soort capriolen ga uithalen![]()
![]()
Is dit het gevecht in Gondor?quote:
Erg sneu. Zit niet eens een valspeler bij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef hamkaastosti het volgende:
het werd inderdaad wel weer eens tijd voor een LARP topic
laat ik de klassieker maar weer eens vermelden..
komt ie dan:
http://www.youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef hamkaastosti het volgende:
het werd inderdaad wel weer eens tijd voor een LARP topic
laat ik de klassieker maar weer eens vermelden..
komt ie dan:
http://www.youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
Jij lijkt me nou typisch zo iemand die inderdaad iedereen in zijn waarde laat, als ie maar hetzelfde is en doet als jij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef Marc1711 het volgende:
Oke, normaal laat ik iedereen in zijn waarde, maar nu ga ik toch ff een uitzondering maken![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat deze figuren dagelijks voor werk doen, iets in de trent van werken bij de fopshop zeker![]()
Dit tuig is net zo erg als alle gothics, emo's en polsensnijders bij elkaar![]()
![]()
Ik laat me nog liever in me bek spuiten door 20 geiten dan dat ik als iemand met het down syndroom dit soort capriolen ga uithalen![]()
![]()
Oh noes!! het is de dungeon master! he r t3h p0w3rfuLl!!`11`1!!!`1elf!~@1eins!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:03 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou typisch zo iemand die inderdaad iedereen in zijn waarde laat, als ie maar hetzelfde is en doet als jij.
Misschien moet ik maar eens op zoek naar 20 Geiten die al een tijdje droog staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |