Doe jij iets met Natuurkunde aan Windesheim?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb iemand in de klas(22jaar)die dit ook doet, het is moeilijk hem serieus te nemen. Larp, het is inderdaad leuk als je 7 bent ofzo, maar dit is gewoon erg triest!
hehe nee, ik doe Leraropleiding bij de Hogeschool Rotterdamquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe jij iets met Natuurkunde aan Windesheim?
Gelukkig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
hehe nee, ik doe Leraropleiding bij de Hogeschool Rotterdam
Je lacht wel anders als je ook wordt gelightningbolt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:22 schreef fraQture het volgende:
Ik zie t probleem niet zo.....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef Frollo het volgende:
Ja tuurlijk, bijvoorbeeld 'lightning bolt! lightning bolt!' roepen terwijl je eigenlijk geen mana meer hebt.
Waar je je al niet druk om kan makenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef Marc1711 het volgende:
Oke, normaal laat ik iedereen in zijn waarde, maar nu ga ik toch ff een uitzondering maken![]()
![]()
Het gaat over het volgende:
[afbeelding]
Dit fenomeen heet dus LARP (Live Action Role Playing)
Hoe ver heen kan de wereld gaan vraag ik me toch echt af als ik dit zie :'( :'(
Volwassen mensen, die 300 km gaan rijden naar een bos met achterin de auto plastic zwaarden en allerlei gave attributen en hier elkaar mee te lijf gaan![]()
Wanneer ik dit soort mensen zie krijg ik spontaan respect voor Hitler![]()
KOM OP ZEG, JE GAAT TOCH NIET ALS VOLWASSEN VENT NAAR 1 OF ANDER BOS OM RARE GELUIDEN EN BEWEGINGEN TE MAKEN MET IN JE HAND EEN STUK PLASTIC EN DAN ACHTERAF ZEGGEN DAT JE EEN LEUKE DAG HEBT GEHAD![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat deze figuren dagelijks voor werk doen, iets in de trent van werken bij de fopshop zeker![]()
Dit tuig is net zo erg als alle gothics, emo's en polsensnijders bij elkaar![]()
![]()
Ik laat me nog liever in me bek spuiten door 20 geiten dan dat ik als iemand met het down syndroom dit soort capriolen ga uithalen![]()
![]()
Ter illustratie (openen op eigen verantwoordelijkheid) http://www.youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
godverquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om kan maken![]()
Heb je ook zo'n uitgesproken mening over mensen die een andere krant lezen als jij?
LARP is ook niks voor mij, maar ik heb zeker waardering voor hun creativiteit.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:57 schreef Fiskus het volgende:
[..]
godver![]()
![]()
![]()
Een vetklep die 'lightning bolt' rondschreeuwt. Het is kunst![]()
Dat is wel erg but, jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:57 schreef Fiskus het volgende:
[..]
godver![]()
![]()
![]()
Een vetklep die 'lightning bolt' rondschreeuwt. Het is kunst![]()
Ja, het zijn ook van die lui die nooit vrienden hebben gehad, die bedachten er altijd één.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is wel erg but, ja
Maar wat heeft creativiteit met "LIGHTNING BOLT!!!" te maken? Had 't meer over outfits en wapens e.d.
(en een portie fantasie waar je u tegen zegt)
true...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:46 schreef KreKkeR het volgende:
Och als ze maar plezier hebben. De een kijkt graag TV, de ander 'LARPt' (kun je het zo vervoegen eigenlijk?)
Neemt niet weg dat het LARPen er in mijn ogen ontzettend triest eruit ziet.
Ja, laten we een meet organiseren!quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Larp_!
Zou het niet cool zijn om met een vijftal vrienden je gezicht groen te verven, honkbalknuppels mee te nemen en dan met je groepje zo'n LARP conventie (of wat het ook is) onder de voet te lopen, terwijl je een groep oorlogszuchtige goblins speelt?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It doesn't matter who wins here. Our fight will continue. The loser will be liberated from the battlefield, and the survivor will live out the rest of his days as a soldier"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |