quote:moordenaars, verkrachters
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef Isolde2 het volgende:
respectvol over vrouwen te praten...
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Jarno het volgende:
Gelukkig ook geen voorspelbaar topic, dit.
hups terug naar je eigen "soort" van ongestelde hormoongestuurde labiele zeikwijvenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef Isolde2 het volgende:
Geen normale opmerkingen, maargoed dat was wel te verwachten met zulk soort publiek:P
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef hamkaastosti het volgende:
ga's bier halen trut
Ik heb er een speciale tag voorquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef Jarno het volgende:
Ach, FOK en serieus. Ik heb het opgegeven.
Als we het over bitches hebben, hebben we het over bitches, niet over vrouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef Isolde2 het volgende:
Valt me steeds hier op hoe het taalgebruik is van de mannelijke Fokkers!
Als het over vrouwen gaat zijn de beschrijvingen meestal erg vrouwonvriendelijk en denigrerend. Bitches, hoeruuhhh, kankerwijven, sletjes,zeikdozen.
Hebben jullie niet van jullie mammie geleerd dat je de andere seksegenoten ook gewoon vrouwen/meisjes kunt benoemen? Ik weet het, tis heel erg moeilijk voor jullie om niet denigrerend en gewoon respectvol over vrouwen te praten...
Ik kan ook wel een andere verzamelnaam gaan verzinnen voor mannen, zoals bijvoorbeeld klootzakken, moordenaars, verkrachters maar zoiets doe ik ook niet.
Dusss, als je over een vrouw wilt klagen mag best, maar doe dat teminste op een beschaafde manier!
Adios!![]()
Of een gleufdier.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als we het over bitches hebben, hebben we het over bitches, niet over vrouwen.
Als je het verschil tussen een vrouw en een bitch niet weet, dan ben je zelf een bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |