Haha, I'll keep that in mindquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Mooi zo. Wel onthouden voor als je dit vriendje niet meer leuk vind dan. En dat dan ook even laten weten. Misschien dat ik tegen die tijd er aan toe ben mijn oude vriendin in te ruilen voor een nieuwer model. En nou ja, wie weet. Ik heb er toch graag eentje die een beetje vlot is ingereden
geil zijn is vies, jakkiebahquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef katerwater het volgende:
Stiekem vindt Isolde het natuurlijk erg geyl dat er allerhande vuile praat over haar wordt geschreven...
Ze janken wel snel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:56 schreef zhe-devilll het volgende:
iemand zei eens
vrouwentranen kosten niets..
vond ik echt min!
hmm ligt eraan wat erin dat kuipje zit hequote:
Vrouwen janken graag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hmm ligt eraan wat erin dat kuipje zit he
nou waar je snikkel ingaat natuurlijksquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrouwen janken graag.
wat er in 't kuipje zit?
Daar weet ik al 3 plekken voor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou waar je snikkel ingaat natuurlijks
Dat verbaast mij niets weet je..quote:
Dat zou ook erg vreemd zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets weet je..
jij bent een aarspiraatquote:
das helemaal waar, vind ik ook superirritant (ook al ben ik zelf ook een vrouw). daarom verkies ik vaak mannelijk gezelschap boven vrouwelijk: geen achterbaks gelul achter je rug om, gewoon direct zeggen wat er is en dan bek houden. vrouwen willen "gevoelens sparen" ofzo, terwijl het alleen maar meer kwetsend is als je erachter komt dat ze achter je rug om lullenquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Mannen zijn d'r open en direct over. Vrouwen draaien d'r om heen. Als ik iemand niet moet dan zeg ik dat gewoon, als ik vind dat een meisje niet moet zeiken zeg ik dat ook. Vrouwen hebben zo'n irritante gewoonte om dat niet te doen en meer 'hints' te geven in plaats van meteen de spijker op z'n kop te slaan.
En dat ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:11 schreef Dungeonmaster het volgende:
Het probleem met vrouwen is, dat elke opmerking een vrouw denigrerende kan worden als het de vrouw behaagt. Omdat ze aan de rode pleuris is, omdat ze niet snel genoeg bruin wordt in de zomer, omdat ze soms bang is dat haar partner ontrouw is, omdat ze een koekje te veel heeft gegeten bij de thee, of gewoon omdat ze der zin in heeft.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:11 schreef Dungeonmaster het volgende:
Het probleem met vrouwen is, dat elke opmerking een vrouw denigrerende kan worden als het de vrouw behaagt. Omdat ze aan de rode pleuris is, omdat ze niet snel genoeg bruin wordt in de zomer, omdat ze soms bang is dat haar partner ontrouw is, omdat ze een koekje te veel heeft gegeten bij de thee, of gewoon omdat ze der zin in heeft.
Of gewoon dat ze wakker werd, in de spiegel keek en dacht, "oh ja, je bent een vrouw, mekkeren!"quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zou de beweegreden geweest zijn van Isolde om dit topic aan te maken? Haar vriendje heeft haar bedrogen? Haar mannelijke vrienden hebben haar verjaardag vergeten? Menstruatiepijnen?
![]()
generaliseren is ook een kunstquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:32 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Of gewoon dat ze wakker werd, in de spiegel keek en dacht, "oh ja, je bent een vrouw, mekkeren!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |