Ah, een slut.quote:
Nu?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef Sief89 het volgende:
[..]
haha ja, ben qua innerlijk een beetje mannelijk geloof ik.. :p heb ook meer mannelijke vrienden dan vrouwelijkedus ben dat gezeik over wijven wel gewend
![]()
dus... wanneer gaan we het over aftrekken hebben..??
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
[serieus]
Ik ben het met TS eens. Het wordt tijd dat die hersenloze puberale kutkneuzen hier op FOK! eens wat rezzzpect gaan ontwikkelen tegenover de vrouw (en de mens an sich, zou ook geen kwaad kunnen).
V.
Weet ik, ik kijk Theo Maassenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Nu?
Vaak denken vrouwen dat bij aftrekken de druk op de penis over de gehele linie gelijk moet zijn, terwijl het eigenlijk net even lekkerder is als je bij de eikel iets harder knijpt. Dus of jullie daar in het vervolg gewoon ook eens rekening mee kunnen houden ja!?
Een slut desalniettemin. Doe je tieten eens showen.quote:
Jah, ik had het kunnen weten. En waarschijnlijk ben jij ook een van die vrouwen die het allemaal echt geweldig vind.quote:
Volgende keer weerquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een slut desalnietemin. Doe je tieten eens showen.
HOMO!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef Isolde2 het volgende:
Neej, ik vind mijn profiel niet zo interessant ik laat het lekker zo
....zucht.... wat ben jij een man zeg... beetje doen alsof je Theo Maassen niet grappig vindtquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Jah, ik had het kunnen weten. En waarschijnlijk ben jij ook een van die vrouwen die het allemaal echt geweldig vind.
...zucht.... wat een vrouw.
Kch..tch..ktck.t eo Maassen niet grappig?!?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef Sief89 het volgende:
[..]
....zucht.... wat ben jij een man zeg... beetje doen alsof je Theo Maassen niet grappig vindten je komt nog wel uit Eindhoven!
Je hebt liever dat we er bij mannen om zeuren als we bier voor ze moeten kopen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef McNasty het volgende:
Niet dat ik vind dat vrouwen geld horen te hebben trouwens.
Haha ja, je bent wel een beetje een fenomeen geworden in de cabaretwereld moet ik zeggen.. Nou, mn complimenten met je laatste showquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Kch..tch..ktck.t eo Maassen niet grappig?!?!
Ik quote hem niet voor niets. ik begrijp zijn humor voor 200% zeg maar.
Dat is mijn humor gewoon, alleen af en toe leen ik hem aan theo uit.
Dat is wel een beetje zijn eigen leven gaan leiden moet ik zeggen, maar ja.
Ik heb liever dat ze helemaal niet praten, maar dat is genetisch gezien onmogelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Je hebt liever dat we er bij mannen om zeuren als we bier voor ze moeten kopen?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Ripley het volgende:
volgende week op het boebiedoelijstje "Isolde2 & BroodjePindakaas"![]()
Ik voel een dierlijke aantrekkingskracht tussen die stoephoer en die homo![]()
Mooi zo. Wel onthouden voor als je dit vriendje niet meer leuk vind dan. En dat dan ook even laten weten. Misschien dat ik tegen die tijd er aan toe ben mijn oude vriendin in te ruilen voor een nieuwer model. En nou ja, wie weet. Ik heb er toch graag eentje die een beetje vlot is ingeredenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Haha ja, je bent wel een beetje een fenomeen geworden in de cabaretwereld moet ik zeggen.. Nou, mn complimenten met je laatste show![]()
![]()
Maar zonder Theo was ik ook op de hoogte van die aftrektip, mn vriendje schuwt niet om me dat soort dingen te vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |