wow, wat is het orrigineel om te zeggen dat het niet orrigineel is ...quote:
Omdat het een chronisch ongesteld zeikwijf zonder humor is, MUUS.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je blijft er wel enorm over doorgaan. Waarom is dat?
Genderdysforie, deel 8 ?
Een feministische pot dus (waarschijnlijk nog dik ook). En ze draagt ook geen make-up, want dat trekt "viespeuken" aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat het een chronisch ongesteld zeikwijf zonder humor is, MUUS.
Zo één waarbij je over alles wat je zegt ernstig moet nadenken teneinde haar niet op haar vrouwelijke teentjes te trappen.
Zo'n frustitrut die in een relatie binnen drie weken veranderd in een drie-sterren vrieskist, want :"Sex is vies en het stinkt."
Daarom blijft ze daar over door gaan. Dat is namelijk haar levensdoel, zeiken en zeuren op, over en voral tegen mannen.![]()
Hier, je bewijst zelf het beeld wat van jou hangt; ongesteld, neurotisch, zeikwijf, vies van sex.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:50 schreef Isolde2 het volgende:
Goh, vooroordelen vieren wel hoogtij hier![]()
Precies.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef Sief89 het volgende:
Ik ben een vrouw en ik moet lachen om al deze vrouwonvriendelijke opmerkingen![]()
goed, vrouwonvriendelijke opmerkingen zijn natuurlijk niet lief, maar gelukkig maak ik ook altijd denigrerende opmerkingen over mannenmoet je een beetje tegen kunnen, hoor!
Toch mannen![]()
Geef nou meer toe dat je in een tuinbroek loopt, en graag op een vent wil lijken. Anders had je wel meteen in je profiel gezet dat je een vrouw was, dikzak.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:50 schreef Isolde2 het volgende:
Dan gaan we opmerkingen maken over je tieten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Isolde2 het volgende:
haha en wat gebeurd er als ik een foto post?
Met een klein beetje geluk ontdekken de rukkertjes een stukje van een tiet en kunnen ze lekker fappen achter hun pc'tje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Isolde2 het volgende:
haha en wat gebeurd er als ik een foto post?
Wie noem jij gleuflikker.. Wat je zegt, ben je zelfquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Geef nou meer toe dat je in een tuinbroek loopt, en graag op een vent wil lijken. Anders had je wel meteen in je profiel gezet dat je een vrouw was, dikzak.
Wat een topic!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:50 schreef Isolde2 het volgende:
Hier heb je wel een punt eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:00 schreef Isolde2 het volgende:
Idd UIO_AMS
Als ik idd feministisch, kort haar, lelijk en in een tuinbroek zou lopen gaan ze me bashen.....want dan mag het hoor!
En als ik wel 'knap' zou zijn..dan gaan ze opeens 'aardig' doen..
Oppervlakkig![]()
![]()
Ik vind dat je je ontzettend kranig houdt in dit topic. Neuken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:00 schreef Isolde2 het volgende:
Idd UIO_AMS
Als ik idd feministisch, kort haar, lelijk en in een tuinbroek zou lopen gaan ze me bashen.....want dan mag het hoor!
En als ik wel 'knap' zou zijn..dan gaan ze opeens 'aardig' doen..
Oppervlakkig![]()
![]()
Juist. En vrouwen voor sex is ook overgewaardeerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef zwambtenaar het volgende:
Enkele standaard kenmerken van iedere vrouw:
- een vrouw zeurt
- een vrouw huilt
- een vrouw kost altijd meer dan dat ze oplevert: kan niet uit
- een vrouw ontneemt je jouw vrijheid
- een vrouw verpest vriendschappen tussen heren
- een vrouw is onzeker (hoge hakken en dergelijke)
- een vrouw kan niet denken
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind dat je je ontzettend kranig houdt in dit topic. Neuken?
Nee dankje, ik deel t bed niet met Fokkers!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind dat je je ontzettend kranig houdt in dit topic. Neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |