De waarheid doet altijd het meeste pijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je blijft er wel enorm over doorgaan. Waarom is dat?
Genderdysforie, deel 8 ?
Je kan je maar ergens druk over maken hè.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef Isolde2 het volgende:
Omdat ik nou wordt gestigmatiseerd om iets wat k niet eens ben
Alleen maar omdat in mijn profiel staat dat ik man ben en dat ik dat nog niet veranderd heb naar vrouw![]()
Jezusmina, hou er eens over op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef Isolde2 het volgende:
Erg grappig allemaal...
Eerst was ik feministe met kort haar tuinbroek en lelijk, toen was ik lekker en moest ik geneukt worden, hmm nu ben ik een man en homo....
Whats next? ben ik straks een Marrokaans ettertje?![]()
Een lelijke homofiele Marokkaan met kort haar en een tuinbroek die eens flink in zijn poepdoos genomen moet worden door een feministe met een voorbinddildo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef Isolde2 het volgende:
Erg grappig allemaal...
Eerst was ik feministe met kort haar tuinbroek en lelijk, toen was ik lekker en moest ik geneukt worden, hmm nu ben ik een man en homo....
Whats next? ben ik straks een Marrokaans ettertje?![]()
Ik wil inderdaad niets met jequote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef Isolde2 het volgende:
Broodjepindakaas is een homofoob?
Hier merkte rival het heel terecht op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
wat probeer je hier dan een wit voetje te halen? of ben je echt homo?
Aanrecht, en heel snel!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:51 schreef Isolde2 het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik uberhaupt iets met jou zou willen?![]()
Dat zei ik tig posts geleden ook al..quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef Mythik het volgende:
Wel een typische vrouweneigenschap ergens urenlang over doormekkeren dat is dan wel weer zoo.
ej, je bent piswijf vergeten stomme poolse hoerquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef Isolde2 het volgende:
Valt me steeds hier op hoe het taalgebruik is van de mannelijke Fokkers!
Als het over vrouwen gaat zijn de beschrijvingen meestal erg vrouwonvriendelijk en denigrerend. Bitches, hoeruuhhh, kankerwijven, sletjes,zeikdozen.
Hebben jullie niet van jullie mammie geleerd dat je de andere seksegenoten ook gewoon vrouwen/meisjes kunt benoemen? Ik weet het, tis heel erg moeilijk voor jullie om niet denigrerend en gewoon respectvol over vrouwen te praten...
Ik kan ook wel een andere verzamelnaam gaan verzinnen voor mannen, zoals bijvoorbeeld klootzakken, moordenaars, verkrachters maar zoiets doe ik ook niet.
Dusss, als je over een vrouw wilt klagen mag best, maar doe dat teminste op een beschaafde manier!
Adios!![]()
Ik weet wel waar de wijfies van houden, nietwaar neuksnol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:10 schreef MUUS het volgende:
En de dag is nog niet eens voorbij!. Goeie dag, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |