Er zijn bibliotheken die toestemming hebben gekregen om de boeken klaar te maken voor uitleen op de 21e. En er is altijd wel een idioot bij met een digitale camera.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe zijn die dan uitgelekt??
Ik geloof er weinig van.
Heeft die alle 490 pagina's op de foto gezet?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef KP het volgende:
[..]
Er zijn bibliotheken die toestemming hebben gekregen om de boeken klaar te maken voor uitleen op de 21e. En er is altijd wel een idioot bij met een digitale camera.
Inderdaad. Het zijn de eerste 23 hoofdstukken.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Heeft die alle 490 pagina's op de foto gezet?
Zoja, dan lijkt het me toch wel echt.![]()
Zijn er bij de crew van Fok afspraken gemaakt om mensen die spoileren te bannen of dergelijke?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef RayMania het volgende:
Belachelijk. Daarom ga ik ook het Engelse (altijd Nederlandse) boek lezen, omdat ik zeker weet dat in een half jaar tijd onbewust zoveel gespoilerd wordt op forums etc.
Er zijn wel mensen gebanned bij de vorige film iig wegens spoileren, expres dan.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:16 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Zijn er bij de crew van Fok afspraken gemaakt om mensen die spoileren te bannen of dergelijke?
Uiteraard, daar zijn die dingen voor. Maar mensen gingen topics openen met spoilers als TT etc....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef magnifor het volgende:
Van mij mogen ze best spoileren als het maar in spoiler tags is.
Met dit soort dingen gewoon in een eigen spoilertopic. Dat werkt met films ook perfect. Doelbewust spoileren zijn idd genoeg mensen voor geband de afgelopen jaren, zowel bij boeken als films.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef magnifor het volgende:
Van mij mogen ze best spoileren als het maar in spoiler tags is.
Useraccounts registreren met de spoiler erin.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, daar zijn die dingen voor. Maar mensen gingen topics openen met spoilers als TT etc....
Dat was ook leuk jaquote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Useraccounts registreren met de spoiler erin.
Shiiit, de verleiding om er te kijken is best groot.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Kom op, we hebben deze al!
Harry Potter and the Deathly Hallows [SPOILERTOPIC!] #1
(daar heb ik ook wat gepost over die foto's)
Doe dat, dan stuur ik jou elke keer alle voetbaluitslagen en tussenstanden, ook als je niet aan het kijken bent en de wedstrijd later wil volgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook leuk ja.
Zal ik ff spoileren over het laatste boek trouwens?.
Voor de komende 10 jaar, probably.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dat, dan stuur ik jou elke keer alle voetbaluitslagen en tussenstanden, ook als je niet aan het kijken bent en de wedstrijd later wil volgen.
Tof! Scheelt mij een hoop opzoek werkquote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dat, dan stuur ik jou elke keer alle voetbaluitslagen en tussenstanden, ook als je niet aan het kijken bent en de wedstrijd later wil volgen.
Ik gooi straks ook alle fora uit m'n at behalve degene waar ik mod ben. Stuk rustiger.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef archgallo het volgende:
Pfoe, ik denk dat ik ook maar zo weinig mogelijk op internet deze week ga. Ben echt bang dat er een of andere loser zometeen een topic opent met als titel "Harry vermoordt Snape" of iets dergelijks, of dat hij dat als usernaam neemt. Ik had al op sommige LiveJournal (een blog site) communities gelezen dat sommige mensen een spoiler als icoon nemen en dan de blog gaan spammen.
Mensen die spoileren.
Mensen die het boek op internet zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |