pyromaantje? of door de onweer?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben het niet droog gehouden gisterenEn ik reed net langs de veiling, zag er mooi uit
![]()
Klopt. Van't voorjaar lekte het bij m'n ouders op de slaapkamer, maar toen is m'n pa met een kitspuit ff het dak op gegaan, nou zijn we weer veilig en droogquote:
quote:In Den Haag en het Westland kon de riolering al het water niet verwerken en stroomden toiletten over. Zelfs de putdeksels werden omhooggeduwd. “Zelfs ons nieuwe politiebureau in Naaldwijk is niet aan de overlast ontkomen.”, aldus een politiewoordvoerster. “Ook hier overstroomden de wc’s.”
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:47 schreef dubidub het volgende:
Hahah vandaar die brandweer uitruk
http://www.abradio.nl/index.php?nieuws_id=5310&subpage=regionieuws&nieuws_id=5310
Die 2 foto's![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef dubidub het volgende:
Albertooo stond het regen te checken...
Voordat ik hem opende wist ik al dat dit ging gebeuren
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef dubidub het volgende:
Albertooo stond het regen te checken...
Voordat ik hem opende wist ik al dat dit ging gebeuren
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:20 schreef dubidub het volgende:
Zeg strychnine, hoeveel fipo's heb jij vandaag wel niet gepakt? Elke keer als ik een topic uit de nieuwe topics aanklik, sta jij er met je fipo![]()
Zometeen naar t strandquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef dubidub het volgende:
Best weerjte vandaagOm 15.00 auto rijden
Ik kan weer 'es niet. Ik denk, ik les een kee rop woensdag, omdat dinsdag niet kon, is het gelijk strandweerquote:
Nee hoor, trekt langs ons heen, kijk maar op buienradar.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Strandweer? Het gaat toch zo keihard regenen weer?
Mijn zusje zei dat het regent in Rotterdamquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee hoor, trekt langs ons heen, kijk maar op buienradar.nl
Wanneer is de feestweek van de Lier?quote:
Dan ga ik missenquote:
Op t strand geen wolkje aan de lucht, of te wel, idiaal strand weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Strandweer? Het gaat toch zo keihard regenen weer?
Nee, alleen maar wielerronde en klein kermisje.quote:
Misschien moet je gewoon even gaan kijken als t achter je huis is ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef Strychnine het volgende:
Ik hoor echt allemaal tyfusherrie van achter mijn huis, weet iemand of er wat te doen is in de buurt van de Albert Heijn?
Oke, maar geen feest ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:37 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Nee, alleen maar wielerronde en klein kermisje.
Die kermis stelt gewoon echt niks meer voor, zelfs de heartbreaker is afwezig![]()
M'n waardigheid, wat doe jequote:
Ik ga vanmiddag denk wel werken, moet nog ff naar de Gamma, ff een kampeerstoeltje halen. En ik kijk wel ff voor die brugmansia, als ik het niet vergeet. Ik vergeet de laatste tijd echt té veelquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Welke waardigheid?
Misschien was het wel het laatste restje ziekheid wat er ff uitmoest. Ga lekker werken man, en neem meteen een roze brugmansia voor me mee
En we nemen nog 15 kratten heineken longnecks mee, je gaat natuurlijk geen belgisch bier drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |