quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou even bellen als je die baan wilt behouden.
kan randstad dit gewoon doen zonder dat ik het weet, zonder dat er iets overlegd is? Dit gaat wel buiten het uwv om dan ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef MaxPower het volgende:
je bouwt ziekte-uren op, Randstad heeft dus gewoon die ziekteuren aan je uitbetaald.
Als je die uren invult in de kolom voor ziekteuren, krijg je dat automatisch dacht ik. Als je niks invult is het net alsof je niet gewerkt hebt en krijg je dus niks (en blijft de reservering voor ziekte ook staan)quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:11 schreef Onbekendje het volgende:
[..]
kan randstad dit gewoon doen zonder dat ik het weet, zonder dat er iets overlegd is? Dit gaat wel buiten het uwv om dan ..
je krijgt als uitzendkracht toch geen 100% bij ziekte via het uitzendbureau?
Stel je laat het corrigeren houden ze het waarschijnlijk in van je volgende loon en hou je je geld wat je nu hebt. En anders is dat vast wel met ze te regelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:40 schreef Onbekendje het volgende:
Moet ik het vertellen aan randstad/m'n baas dat er een fout is geweest en deze laten corrigeren? Ik kan het financieel erg goed gebruiken momenteel..
Niets zeggen en kijken of ze erachter komen. Als ze erachter komen zeggen 'oeps, foutje'. Dat was het namelijk ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:40 schreef Onbekendje het volgende:
Ik weet het niet meer, moet ik het maar zo laten en hopen dat ik er niet bij een steekproef uitval, of melden en eigenlijk geld tekort komen deze maand?
Het is sowieso een handige werkgever als hij zijn personeel weet te overtuigen een verlofdag te nemen in plaats van zich ziek te melden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:02 schreef Mr.Nash het volgende:
Dat was ook altijd de reden dat mn baas me een verlofdag probeerde aan te smeren als ik een keer ziek was.
Welnee. Aan het einde van het boekjaar worden de geschreven en uiteindelijk gedeclareerde uren gelijkgetrokken. Bij teveel geschreven uren krijgt de werknemer een nota ivm een onverschuldigde betaling. Vaak is het bij dit soort grote uitzendbureaus een administratieve janboel en kan de werknemer er niet eens wat aan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef Mikkie het volgende:
Bel gewoon even om het te melden. Je hebt er geen recht op. Komt het later uit, dan ben je alsnog zwaar de lul. Als je het meld vinden ze je eerlijk en betrouwbaar; als je dat niet doet en ze komen erachter kom je niet meer van die status af. En dan ben je veel verder van huis dan wanneer je nu die paar kutcenten niet krijgt, waar je toch al geen recht op hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |