Het gaat om het kindje van mijn vriendin. En zij werkt in de kinderopvang en kon het niet duidelijk zeggen/zien. Vandaar mijn bezorgdheid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef Coelho het volgende:
Je zegt dat dat kindje de 5e of 6e ziekte heeft. Aangezien dat 2 verschillende ziektebeelden zijn, lijkt me van belang dat je eerst zeker weet welke ziekte het was. 5e is vooral vlekjes zoals hierboven beschreven, bij de 6e heb je eerst een dag of 3 onverklaarbare, hoge koorts, die even acuut weer verdwijnt en daarna ineens rooie vlekjes/een rode gloed zonder koorts.
Nog niet wacht met smart tot 13.30 dan is er tel spreekuur. Anders kan ik alleen vragen stellen aan de assistente en doe dit liever toch even bespreken met de vk zelf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef Ticootje het volgende:
Heb je je vk al gebeld?? Dat is opzich wel belangrijk!
Dat had ik begrepen, ik bedoel alleen te zeggen dat je vriendin best zal weten of haar kindje eerst hoge koorst had zonder vlekjes en pas daarna vlekjes kreeg, of een ander ziektebeloop. Ook als je zo de vlk belt zal die willen weten of het nu 5e of 6e ziekte is, aangezien zij daar haar beleid op zal willen afstemmen. En waarom trouwens vlk, en niet de huisarts? Het lijkt mij dat die er meer voor geleerd heeft...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
Het gaat om het kindje van mijn vriendin. En zij werkt in de kinderopvang en kon het niet duidelijk zeggen/zien. Vandaar mijn bezorgdheid.
En ik kan haar nu de hele dag verder niet bereiken. En vanmorgen was ik even iets te overdonderd eerlijk gezegt om er goed over na te denken (was ook nog erg vroeg) en ze vond het zelf allemaal wat onduidelijik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop