abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199472
hello folks.

Even een vraagje:Ik heb hier het plattegrond van het bb huis voor me liggen.
Hoe komen de kameraman(en) in het midden van het huis,hebben ze een tunnel gegraven of gaan ze via het dak naar binnen.
b.v.d (bond van doorstarters)

gek op fabienne (wie niet?)

pi_199473
Beste D1 and Only

Ze gaan gewoon door een achterdeur... dat is wat ik heb gezien tenminste.

nou ik niet!!!!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_199474
Als je goed op de plattegrond kijkt zie je in het midden van het huis een grote loze ruimte in de vorm van een kruis... That's where Big Brother is! http://www.halma.nl/bb/plattegrond.gif
pi_199475
beste bbrella(iets teveel bees erin)

allereerst gefeliciteerd met je verjaardag
en nog vele jaren erbij.
dat is wel heel erg makkelijk om via de achterdeur te gaan...loop je zo niet door het huis heen,en langs de kamers van de bbers??

ps ken je het programma de pin up club toevallig nog volgens mij liep daar ook een barberella mee.....?

onderste geldt dus niet voor(bijna) alle vrouwen.

dinsdag 12 oktober 1999 @ 03:09:00 #5
691 luciano
ondertitelloos
pi_199476
Zal wel komen omdat ik niet blond ben , (oeps , dat worden een hoop reakties!) , maar kan iemand mij uitleggen , hoe volgens al die plattegronden die er nou in omloop zijn , de verwenkast wordt gevuld?
moet via de dagboekkamer gebeuren volgens de plattegrond , maar dan moet er toch ook een deur van de camera-rail-ruimte (het zgn. eerdergenoemde kruis) zijn naar de dagboekkamer!?
ff opletten vanaf nu dus allemaal , om het geheel compleet te krijgen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 1999 @ 04:05:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199477
Die deur is er ook, hoe kwam anders toen de tandarts binnen toen Karin wat aan haar kies had? Dat is dus het foutje in deze kaart, de deur naar de dagboekkamer.
Er zitten trouwens ook maar 17 vissen in het aquarium, dat moeten er 18 zijn.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_199478
nou gewoon heel sipmpel elke kast heeft een dubbele deur....
en zo heeft ook de dagboek kamer een gehijme in en uitgang, waar who knows?
maar hij is er wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')