He keltsie, doe mie een pilsie bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Parafernalia het volgende:
trouwens, dat "hee kickeee hoeistie" vind ik nog steeds vermakelijk
Tsja hoeveel nummers er ook zijn in de 80's en 90's. op een gegeven moment heb je alles gehad denk ik. Tegenwoordig nemen ze ook nog wel eens nummers van na de 90's mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:56 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het een leuke zender, ik luister hem altijd in de auto.
Maar sommige liedjes hoor je inderdaad wel erg vaak. Zo lijkt het alsof ik altijd auto rijd tijdens Ironic van Alanis Morrissette en tijdens America van Razorlight.
Oh dat ze ook nummers van na de 90s hebben vind ik niet erg hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja hoeveel nummers er ook zijn in de 80's en 90's. op een gegeven moment heb je alles gehad denk ik. Tegenwoordig nemen ze ook nog wel eens nummers van na de 90's mee.
Dat is wel weer een voordeel. Ik wil muziek horen, afgewisseld met nieuws enzo. Een beetje reclame mag best, maar teveel is ook weer niet goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Ze draaien vaak dezelfde nummers van dezelfde artiesten. Dat is wel jammer. Verder wel prettig dat je alleen op het hele en halve uur reclame hebt en niet om de twee nummers zoals op andere zenders.
Werkgeverquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een kutzender is dat zeg. De hele dag door 80's en 90's hits.En echt elke ochtend hoor je Duran Duran - Ordinary World.
Zeiknummer![]()
Dus ja, klacht: werkgevers waarbij je niet bij de radio kan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |