abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:49:50 #1
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51347068
Waar:

Huub van alles de schuld krijgt en geslagen en gebeten is.
Denniks claimt alles te hebben geregisseerd.
Jaap zich op de vlakte houdt maar wel partij koos.
Natasia een eerste klas loeder is die over 52 dagen oprot.
Brian een gezellig avondje had met zijn ex vriendin Tamara.
Lieke Amanda schaakmat heeft gezet.
Nadia.......tja........euhm.........walgelijk is?
Amanda over de zeik gaat tegen Brian.

Hello is this the black hole to hell?

De slag bij Huuberloo en Liekedam wordt uitgebreid gevierd door Nada&Nix

Kijk Amanda, dit is nou een klasse vrouw, ken je dat woord? KLASSE

Pssst Amanda ik ben het, Fries het paard. Ja ik kan praten, je hebt te diep in het glaasje gekeken.

Dit is niet wat jullie denken.

[ Bericht 52% gewijzigd door wolferl op 11-07-2007 01:02:12 ]
pi_51347076
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:49 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er hier op FOK! eigenlijk mensen die Dnix wel leuk vinden?
Ik niet in ieder geval en als het wel zo was dan zou ik het niet zeggen
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 00:50:48 #3
137949 Disana
pi_51347078
De trash blijft maar bonden en bonden. Huub en Lieke worden wel erg geisoleerd (opzettelijk, door achter, is mijn vermoeden).

pi_51347083
quote]Op woensdag 11 juli 2007 00:34 schreef wolferl het volgende:

[..]

Jij hebt niet eens alles meegekregen kneus.
[/quote]

hoezo, wat nou kneus. effe dimme hey mannetje!

ik volg de gouden kooi al vanaf half sepbember.. en ik durf te wedden dat ik er meer van weet dan jij. maakt ook verder niet uit, maar niet zo een grote mond hebben please..
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_51347093
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:49 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er hier op FOK! eigenlijk mensen die Dnix wel leuk vinden?
1 eentje waar ik het zeker van weet... dgk-fan
pi_51347095
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:50 schreef Sebi het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval en als het wel zo was dan zou ik het niet zeggen
ach, leuk? maar wel beter te verhappen als huub op dit moment.
pi_51347106
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
De trash blijft maar bonden en bonden. Huub en Lieke worden wel erg geisoleerd (opzettelijk, door achter, is mijn vermoeden).

[afbeelding]
Bij binnekomst van zowel Dennis als Nadia was het al duidelijk dat ze anti-Huub waren.
Dat is geen toeval.
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:53:03 #8
168951 STAP01
body and brain
pi_51347114
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef nibbieworld het volgende:
quote]Op woensdag 11 juli 2007 00:34 schreef wolferl het volgende:

[..]

Jij hebt niet eens alles meegekregen kneus.
[/quote]
hoezo, wat nou kneus. effe dimme hey mannetje!

ik volg de gouden kooi al vanaf half sepbember.. en ik durf te wedden dat ik er meer van weet dan jij. maakt ook verder niet uit, maar niet zo een grote mond hebben please..
[/quote]
Uh, dat is wel heel raar. DGK begon eind september. Om precies te zijn op 23 september.
Why don't you just use that thing inside your head....
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 00:53:27 #9
137949 Disana
pi_51347120
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:52 schreef Meganog het volgende:

[..]

Bij binnekomst van zowel Dennis als Nadia was het al duidelijk dat ze anti-Huub waren.
Dat is geen toeval.
Het lijkt mij ook geen toeval. Zeker niet als je later ontdekt dat Nadia vrijwel niets van het programma weet. En heb je gelezen dat 'boze buurvrouw' het wel mocht dat Nadia Huub had geslagen.
pi_51347142
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef nibbieworld het volgende:

[..]

helemaal mee eens. ik was ook huub fan. heb zelfs nog mee gedaan met die kaarten actie. als ik er nu aan terug denk dan voel ik mezelf aardig dom..

vind huub al maanden een walgelijk tering kaboutertje. hij richt zichzelf ten gronde. eigen schuld dikke bult. kan niet wachten tot hij vertrekt..
Ik heb niet mee gedaan met de kaartenactie, wel een kaart aan Sylvia gestuurd, de noucky kaart met het paaldans verhaal.
Wel heb ik Huub in msn gehad ( februari ) en met hem heb gepraat. Eigenlijk kwam er het kort gezegd op neer dat hij alleen contact wilde met een vrouw die hem wilde neuken.
Ik denk dan, wat ben je toch eigenlijk een zielig mannetje.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 00:54:59 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51347145
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:

Uh, dat is wel heel raar. DGK begon eind september. Om precies te zijn op 23 september.
Hij heeft meegedaan aan de selectierondes, die begonnen eerder.
En nou weer on topic graag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51347159
die stem van die butt mongool jesus, ik word echt misselijk de R en K oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Nadia : o echt leuk he dennis portugeese leeeessssssssssss

Ja dennis joepi jottum geef ons reden tot juigen echte terror portugese les ik hoop dat je sterft tijden de portugese leeeesssss
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 00:56:16 #13
137949 Disana
pi_51347164
Nadia doet nog maar eens voor hoe ze Huub sloeg: drie keer gaat haar vlakke hand door de lucht.

pi_51347170
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook geen toeval. Zeker niet als je later ontdekt dat Nadia vrijwel niets van het programma weet. En heb je gelezen dat 'boze buurvrouw' het wel mocht dat Nadia Huub had geslagen.
Nadia zei inderdaad letterlijk dat boze buurvrouw begrip had dat ze Huub geslagen had.
Terwijl Huub niet eens mag zeggen dat hij geslagen is.
Met twee nieuwe bewoners in zo'n korte tijd mag je toch verwachten dat ze proberen de groep een beetje in balans proberen te trekken qua voorkeuren. Of er sterke figuren in brengen die zelf wat meer naar zich toe kunnen trekken.
Dennis en Nadia zijn weer twee anti-Huub meelopers. Je maakt mij niet wijs dat ze daar niet op gecast zijn.
pi_51347172
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:54 schreef noucky het volgende:

[..]

Ik heb niet mee gedaan met de kaartenactie, wel een kaart aan Sylvia gestuurd, de noucky kaart met het paaldans verhaal.
Wel heb ik Huub in msn gehad ( februari ) en met hem heb gepraat. Eigenlijk kwam er het kort gezegd op neer dat hij alleen contact wilde met een vrouw die hem wilde neuken.
Ik denk dan, wat ben je toch eigenlijk een zielig mannetje.
'n verbitterd groupie is wat je bent?
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:57:32 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_51347189
quote:

[..]

Dat is geen toeval.
Logisch toch, anders zou het een grote Huubshow worden en dat is niet goed voor de kijkcijfers.
De favoriet moet af en toe ook even tegengas krijgen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51347214
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 00:58:35 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51347215
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:57 schreef APK het volgende:

[..]

Logisch toch, anders zou het een grote Huubshow worden en dat is niet goed voor de kijkcijfers.
Jan Klaaaaassseen, pas op, aaaaachter je!!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51347216
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:57 schreef APK het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Huub's populariteit gaat afnemen als ze er nog meer anti-Huub mensen inzetten. Integendeel.
pi_51347224
quote:

[..]

Dat is geen toeval.
Is daar iets mis mee ?
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51347226
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef Disana het volgende:

[..]

tis gescript om huub eruit te werken en m omlaag te krijgen in de popu wopu poll. Of om hem nog meer stemmen en sympathie te geven. Als mensen de streams echt hebben gevolgd spelen ze niet zoals ze nu spelen of ze zijn gecast op hun iq, Dennis is in iedergeval gecast op zn domheid
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 00:59:30 #22
137949 Disana
pi_51347239
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:56 schreef Meganog het volgende:

[..]

Nadia zei inderdaad letterlijk dat boze buurvrouw begrip had dat ze Huub geslagen had.
Terwijl Huub niet eens mag zeggen dat hij geslagen is.
Met twee nieuwe bewoners in zo'n korte tijd mag je toch verwachten dat ze proberen de groep een beetje in balans proberen te trekken qua voorkeuren. Of er sterke figuren in brengen die zelf wat meer naar zich toe kunnen trekken.
Dennis en Nadia zijn weer twee anti-Huub meelopers. Je maakt mij niet wijs dat ze daar niet op gecast zijn.
Het was zelfs nog erger als we Nadia kunnen geloven: de boze buurvrouw houdt er wel van.

Mij lijkt het ook geen toeval meer, de tegenstand die Huub voor de voeten wordt geworpen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:00:01 #23
168951 STAP01
body and brain
pi_51347246
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:58 schreef noucky het volgende:

[..]

Is daar iets mis mee ?
Wie is jouw favoriet als ik vragen mag?
pi_51347247
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:58 schreef noucky het volgende:

[..]

Is daar iets mis mee ?
Behalve dat de show nu dus nog meer om Huub draait...
Er wordt de hele dag alleen maar over Huub gesproken.
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:00:59 #25
168951 STAP01
body and brain
pi_51347264
Wanneer is Stijn terug van Curacao? Hij ging toch 2 weken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')