Ik niet in ieder geval en als het wel zo was dan zou ik het niet zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:49 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er hier op FOK! eigenlijk mensen die Dnix wel leuk vinden?
1 eentje waar ik het zeker van weet... dgk-fanquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:49 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er hier op FOK! eigenlijk mensen die Dnix wel leuk vinden?
ach, leuk? maar wel beter te verhappen als huub op dit moment.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:50 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval en als het wel zo was dan zou ik het niet zeggen
Bij binnekomst van zowel Dennis als Nadia was het al duidelijk dat ze anti-Huub waren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
De trash blijft maar bonden en bonden. Huub en Lieke worden wel erg geisoleerd (opzettelijk, door achter, is mijn vermoeden).
[afbeelding]
[/quote]quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef nibbieworld het volgende:
quote]Op woensdag 11 juli 2007 00:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens alles meegekregen kneus.
Het lijkt mij ook geen toeval. Zeker niet als je later ontdekt dat Nadia vrijwel niets van het programma weet. En heb je gelezen dat 'boze buurvrouw' het wel mocht dat Nadia Huub had geslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Bij binnekomst van zowel Dennis als Nadia was het al duidelijk dat ze anti-Huub waren.
Dat is geen toeval.
Ik heb niet mee gedaan met de kaartenactie, wel een kaart aan Sylvia gestuurd, de noucky kaart met het paaldans verhaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik was ook huub fan. heb zelfs nog mee gedaan met die kaarten actie. als ik er nu aan terug denk dan voel ik mezelf aardig dom..![]()
vind huub al maanden een walgelijk tering kaboutertje. hij richt zichzelf ten gronde. eigen schuld dikke bult. kan niet wachten tot hij vertrekt..![]()
Hij heeft meegedaan aan de selectierondes, die begonnen eerder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:
Uh, dat is wel heel raar. DGK begon eind september. Om precies te zijn op 23 september.
Nadia zei inderdaad letterlijk dat boze buurvrouw begrip had dat ze Huub geslagen had.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen toeval. Zeker niet als je later ontdekt dat Nadia vrijwel niets van het programma weet. En heb je gelezen dat 'boze buurvrouw' het wel mocht dat Nadia Huub had geslagen.
'n verbitterd groupie is wat je bent?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:54 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb niet mee gedaan met de kaartenactie, wel een kaart aan Sylvia gestuurd, de noucky kaart met het paaldans verhaal.
Wel heb ik Huub in msn gehad ( februari ) en met hem heb gepraat. Eigenlijk kwam er het kort gezegd op neer dat hij alleen contact wilde met een vrouw die hem wilde neuken.
Ik denk dan, wat ben je toch eigenlijk een zielig mannetje.
Logisch toch, anders zou het een grote Huubshow worden en dat is niet goed voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Bij binnekomst van zowel Dennis als Nadia was het al duidelijk dat ze anti-Huub waren.
Dat is geen toeval.
Jan Klaaaaassseen, pas op, aaaaachter je!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Logisch toch, anders zou het een grote Huubshow worden en dat is niet goed voor de kijkcijfers.
De favoriet moet af en toe ook even tegengas krijgen.
Ik denk niet dat Huub's populariteit gaat afnemen als ze er nog meer anti-Huub mensen inzetten. Integendeel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Logisch toch, anders zou het een grote Huubshow worden en dat is niet goed voor de kijkcijfers.
De favoriet moet af en toe ook even tegengas krijgen.
Is daar iets mis mee ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat is geen toeval.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen toeval. Zeker niet als je later ontdekt dat Nadia vrijwel niets van het programma weet. En heb je gelezen dat 'boze buurvrouw' het wel mocht dat Nadia Huub had geslagen.
Het was zelfs nog erger als we Nadia kunnen geloven: de boze buurvrouw houdt er wel van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia zei inderdaad letterlijk dat boze buurvrouw begrip had dat ze Huub geslagen had.
Terwijl Huub niet eens mag zeggen dat hij geslagen is.
Met twee nieuwe bewoners in zo'n korte tijd mag je toch verwachten dat ze proberen de groep een beetje in balans proberen te trekken qua voorkeuren. Of er sterke figuren in brengen die zelf wat meer naar zich toe kunnen trekken.
Dennis en Nadia zijn weer twee anti-Huub meelopers. Je maakt mij niet wijs dat ze daar niet op gecast zijn.
Wie is jouw favoriet als ik vragen mag?quote:
Behalve dat de show nu dus nog meer om Huub draait...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |