Die ligt op mijn ouders slaapkamer, en die slapen alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef snowwie2 het volgende:
Dat is mooi balen
Kan je die gasten niet met een huistelefoon bellen?
hong?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:33 schreef AbeSapien het volgende:
Hoelang hangen jullie aan de lijn daar btw, hong zeker 5 minuutjes en wist nog niet veel meer
open van 6.00 tot 24.00quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Welke mafkees belt er op dit tijdstip naar het CBR??
En Hong is trouwens een goede Chinees!![]()
![]()
Proficiat dat je nu een invalidenwagentje mag besturen. Corkyquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef Paaul het volgende:
Ik heb lekker al mijn rijbewijs.
Dankjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Proficiat dat je nu een invalidenwagentje mag besturen. Corky![]()
hang hing gehangen bedoel je misschien ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Wat is mis met hong?
Hing-hang-hongen-gehangt![]()
Ik heb 2 uur aan de lijn gehongen gek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Taquel het volgende:
[..]
hang hing gehangen bedoel je misschien ?
niet goed opgelet op de basisschool?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Wat is mis met hong?
Hing-hang-hongen-gehangt![]()
Theorie examens hebben niets met HBO te maken hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef AbeSapien het volgende:
je moet reserveren snuiftie
hbo is hetvmbo
dan heb je wel een heel flink zuurstofgebrek bij je geboorte gehad, als je daar meerdere minuten over doetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef AbeSapien het volgende:
BTW het is afzetterij
ze vragen eerst
for english press 1
voor nederlands toets 2
En ze weten dat 90% nederlands kiest, maar ze hebben liever 15 eurocent per minuut erbij
cbr
Volgens mij kán dat tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:32 schreef Malle_beer het volgende:
Gewoon als reservist gaan zitten.
Zo zie je maar weer dat er trieste mensen zijn die het theorieexamen gaan vergelijken met hbo/vmbo etc.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Theorie examens hebben niets met HBO te maken hoor![]()
Niks van gehoord net hoor, kan volgens mij inderdaad niet (meer)quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:32 schreef Malle_beer het volgende:
Gewoon als reservist gaan zitten.
Mja, anders is het natuurlijk ook weer niet te verklaren dat deze MBO'er het bromfietscertificaat, autotheoriecertificaat, én motortheoriecertificaat in één keer heb gehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat er trieste mensen zijn die het theorieexamen gaan vergelijken met hbo/vmbo etc.
waarom heb je nooit eerder gebeld dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:29 schreef AbeSapien het volgende:
omfg heb net gebeld
Duurt gewoon meer als 8 wekenvoor theorie.....
Maar eens vragen aan mijn instructeur als hij hem kan verplaatsen naar dichterbij, het blijft toch een momentopname, misschien 1 minuut na ik gebeld heb, zijn er mensen die zich afmelden.
Ik heb geen zin om er ver voor te reizen. Nu heb ik ook nog wat tijd om alles goed te "leren"quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:54 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
waarom heb je nooit eerder gebeld dan?
je kan het overigens ook voor andere examenregio's proberen, een theoriecertificaat is een theoriecertificaat namelijk.
Mischien is het nieuw voor je dat je pas je rijbewijs kan gaan halen als je meerderjarig benquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS is zeker zo'n minderjarige breezah die het doet voor beltegoed?
brommertheorie nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Mischien is het nieuw voor je dat je pas je rijbewijs kan gaan halen als je meerderjarig benDomme kloot
Owja dat bestaat ook nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
brommertheorie nietDomme kloot
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef AbeSapien het volgende:
kuthoofd het gaat om auto
Dan ben je een meerderjarige breezah, daar gaat het ook niet omquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Mischien is het nieuw voor je dat je pas je rijbewijs kan gaan halen als je meerderjarig benDomme kloot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |