quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:57 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Zus van Alberto die de park checkt?
zie! tis de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeuh, jij intepreteert er gewoon maar een eind op los
![]()
Ik eet graag 8-jarige jongetjes als ontbijt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef MarocLady het volgende:
[..]
zie! tis de ontkenningsfase![]()
en Ian, het lijkt me logisch dat ie ook een pedo is als ie daarover al fantaseert, zoiets hoort niet eens in je op te komen want dat is gewoon ziek!
In feite kan dit topic wel dicht ofzo. Nadia heeft gewoon een boete gehad (misschien wel mede dankzij de topics over de klap op verschillende fora) en de klap is dus niet meer verzwegen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef Gert het volgende:
Hier gaan we weer on topic.
Klopt. Ik laat 'm nog maar eventjes open, vanwege de "spin off", die op zich wel interessant en serieus was. En anders zakt het topic snel genoeg af.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In feite kan dit topic wel dicht ofzo. Nadia heeft gewoon een boete gehad (misschien wel mede dankzij de topics over de klap op verschillende fora) en de klap is dus niet meer verzwegen.
Gedeeltelijk wel, net zoals Nadia ook 'gedeeltelijk' Marokkaans isquote:
Nadia half, Amanda een kwart, en niemand maar dan ook niemand heeft Amanda ooit antilliaans genoemd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, net zoals Nadia ook 'gedeeltelijk' Marokkaans is![]()
Hoe weet je dan van dat kwartquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia half, Amanda een kwart, en niemand maar dan ook niemand heeft Amanda ooit antilliaans genoemd.
Ik heb ook wel eens vernomen dat huub een deel joods is... daar sta je dan met huub in je ava als anti-semiet... HYPOCRIETquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Dat zie je aan die dikke kont van der.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Mama uit Australie, papa half portugees, half antilliaans.![]()
Jij zei dat nog nooit iemand het over haar afkomst had.....quote:
Lezen rare eend.... ik zei dat niemand Amanda ooit Antilliaans zou noemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zei dat nog nooit iemand het over haar afkomst had.....
Nogmaals hoe weet jij dat dan?![]()
Je doet het niet zelf nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Lezen rare eend.... ik zei dat niemand Amanda ooit Antilliaans zou noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |