Ik heb nog geen smeer kaas gevonten die kan tippen aan die van de cheese dippers helaas.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Shnees het volgende:
cheez dipperz![]()
kinder surprise![]()
koop anders een pak soepstengels en een bak smeerkaas... heb je meer
Ojah kinderbueno.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Keilekker die kindersuprise. En kinderbueno!
Ja, en dan nog een reep chocola.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Shnees het volgende:
cheez dipperz![]()
kinder surprise![]()
koop anders een pak soepstengels en een bak smeerkaas... heb je meer
Die reepjes hebben ze niet bij de supermarkt waar ik altijd kom.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef F- het volgende:
Ik neem vaak een Kinder. van 35 cent als ik bij de kassa sta.
Domme kassahoertjes dan....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef BolleSmurf het volgende:
Kassameisjes die aan je vragen of je de Top Gear echt wel wil kopen omdat ie ¤ 5,95 is....Walgelijk. Anders had ik verdomme toch wel een ander blad gekocht. Kleine bemoeials
Normaliter heeft zo'n iemand een schreeuwend kind naast zich staan, ook zijn dit dan de enigste boodschappen die doe.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef Pearl22 het volgende:
Waarom kijken ze je raar aan? Je kan het toch ook voor iemand anders (kinderen) meenemen.
Lijkt me behoorlijk normaal dat volwassenen het voor hun eigen of andere kinderen meenemen.
Ik lijk ook wel een beetje op een hells angel, misschien dat dat het hele gedonder wat versterktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef sillvana1988 het volgende:
ik koop ook gewoon kinder suprises hoor lol!
die zijn echt super lekker(L)
Bapaoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik koop altijd 3 bapaobroodjes als ik bij de AH ben. Dat zie ik nooit iemand anders doen.
Ik vraag me af of ze me beginnen te herkennen.![]()
Kip, zonder saté.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
BapaoIk neem doorgaans kipsate.
Raak er alleen van aan de schijt bij grote hoeveelheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |