abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:36:00 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199421
Een verjaardag moet gevierd worden, dus morgen istie weer van you:
"Gute nacht Freunden, es wird Zeit für mich zu gehen"
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_199422
Ik maak het ook niet te laat...morgen de visite entertainen.. en wallen onder mijn ogen staat nou ook weer niet zo charmant..

Welterusten iedereen!!!
En bedankt voor deel 3 Ted

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 02:35:00 #3
691 luciano
ondertitelloos
pi_199423
Lang zal ze leven , lang zal ze leven , lang zal ze leven in de gloria , in de gloria , in de gloria,(ben nu pas thuis uit de kroeg , dus ik ben alvast een beetje in de gloria!)
hiep , hiep , hiep , hoera
+O
pi_199424
ik nok ermee, vanavond eens even lekker vroeg onder de wol kruipen naast mijn vrouw...ook leuk
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_199425
heb vierkante ogen ga mijn pc uit zetten
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_199426
Al lang niet meer jarig, maar wel moe. Welterusten iedereen!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_199427
Morgenvroeg komt mijn schoonzus, dus duik ik er maar in.
Ik wens iedereen hier een goede nacht en een betere dag!
Trusten
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:32:00 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_199428
Bedankt voor de goede wensen,
hetzelfde voor jullie
& cu later
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_199429
Het is mooi geweest voor vandaag.
Welterusten iedereen...
pi_199430
ik kap er ook mee moet morgen werken hoooiiii
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_199431
Gefeliciteerd !!!
Ook al ken ik je niet.
Maar goed
we gaan met z'n allen lekker naar bed.
Net als onze BB mede KoeleKikkerland bewoners

Nice meeting you all see you soon..

Always present is the one who saw.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 01:15:00 #12
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199432
't is ondertussen allang 16-10-99 en ik heb het morgen druk, dus 'trusten allemaal
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_199433
Nou, dan ga ik ook maar naar bed. Ik moet morgen ook alweer werken (ik werk al zo'n 3 weken 7 dagen per week, ff zielig doen )
pi_199434
Welterusten.

(stomme tuin op de life streams)

Is het iemand anders ook opgevallen dat Bart zei: Het is nu kwart over twaalf? en het was precies kwart over 12.
Slaat die kerkklok nu al om het kwartier?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199435
het is al weer zondag geworden (jajaja bb dag) en ik heb mijn bb lose zaterdag overleefd en om dat te vieren kruip ik maar weer eens onder de dekens om daar dan weer in de morgen onder vandaag te kruipen.. Ik heb lekker vrij moet 's avonds alleen wat doen dus ik kan uitslapen...cool
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_199436
Mijn vakantie-tje zit er weer op, morgen weer vroege dienst en ik snotter nog als een goudvis....
Welterusten iedereen, spreek jullie morgen na de nominaties...
pi_199437
Morgen vroeg weer op....
Tot ergens rond etenstijd.
pi_199438
Ik las het even door maar het verschafte mij geen "nuttige" informatie het kwam bij mij zo "chatterig" over...surf dan even door naar Ilse en log met zijn allen even in spaart tijd en schijfruimte van Danny dan dit oeverloze "gelul" als welterusten, welterusten, welterusten, welterusten

...uh welterusten?

Uwe gefrusteerde Priscella

***Als dit nog ooit op een cd-rom komt ben jij de eerste die het weet***

She came, she saw, she read, she posted, she left

maandag 18 oktober 1999 @ 00:09:00 #19
242 Pinball
Electric Monk
pi_199439
Ik vervuil gewoon mee...

weltrusten, tijd om te slapen
(oh nee, moet nog even microwave-maaltijd van 18.00 herverwarmen)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 00:14:00 #20
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199440
Er is weer een nieuwe dag, dus tijd om de nacht te ontginnen en aan het eind ervan aan een nieuwe werkdag te beginnen

Ik gaat naar m'n nest

Barbarella, waar blijf je met deel 4 ??

'truste

dinsdag 19 oktober 1999 @ 09:02:00 #21
691 luciano
ondertitelloos
pi_199441
LEKKER BELANGRIJK !!!!!!!!

SSSSLLLUUUUIITTENNNN DIE HAP !!!!!!!!!

woensdag 20 oktober 1999 @ 02:13:00 #22
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_199442
Ja Barbarella, kom op met deel 4!!!

Wat is BB en dit forum toch verslavend, maar nu toch echt.....Welterusen iedereen!

woensdag 20 oktober 1999 @ 02:13:00 #23
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_199443
Ja Barbarella, kom op met deel 4!!!

Wat is BB en dit forum toch verslavend, maar nu toch echt.....Welterusten iedereen!

pi_199444
Niet iedereen kan een topic over het slaap- en waakritme van de FOK-members waarderen en dat is prima. Je bent vrij om het topicvervuiling te noemen, of het te willen sluiten. Misschien heb je ook nog wel gelijk als je zegt dat men beter naar een chatkanaal als Ilse kan gaan. Allemaal goede argumenten waar ik niets tegen in kan brengen.

Waarom ik dan toch doorga?
Omdat ik een topic als deze het forum wat menselijker vindt maken. Ik vind het wel leuk. Ik vind het niet onzinnig. Of mijn argumenten opwegen tegen de andere? Ik weet het niet. Voor mij wel.

Dus sluit ik mijn BB-avondje wederom af, met een vriendelijke groet naar alle FOK-leden.
Ik wens jullie een goede nacht en een betere dag. Tot morgen!
Ik zit voorlopig opgescheept met een voorhoofdsholte-ontsteking, dus ben ik de komende dagen van de partij.

Trusten,

Marieke

pi_199445
Ik ben het met je eens Barbarella, ik vind dit juist iets persoonlijks aan het forum geven.
Ik vind trouwens dat jij altijd (of voor zover ik het heb gevolgd) op heel rustige manier een discussie aangaat. Je vertelt jouw mening zonder direct te zeggen dat dat de enige waarheid is. Dat komt een stuk prettiger over dan de mensen die van alles roepen zonder het te onderbouwen. Anyway, daar wilde ik je alleen even een compliment over maken (is dit een Engelse constructie of zeg je dat ook zo in het Nederlands?).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')