quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:39 schreef Sirtalis het volgende:
ha friggin ha. Ik had je eerst met een vorkje aan het werk gezet voor ik je van het terrein af zou gooien.
Nog nooit genoeg gezopen? Daarvan schijt en zeik je je rijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:41 schreef Jos_Banaan het volgende:
Ja en jullie moesten net allemaal tegelijk schijten...
Ik schijt altijd 's morgens...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:43 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Nog nooit genoeg gezopen? Daarvan schijt en zeik je je rijk
zeiken ja schijten neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:43 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Nog nooit genoeg gezopen? Daarvan schijt en zeik je je rijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Poep -en pieshumor is zo 1934.
Sommige kerels spuiten na elkaar in een kutquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:39 schreef fransbreda het volgende:
jullie zijn eraf gezet omdat jullie gewoon te ranzig zijn, niet odat de campingbaas niet tegen een geintje kan.
je gaat toch niet op andermans bolie je eigen bolie leggen en zo 8 x![]()
Zolang ik de eerste ben zou ik zeggen, geef je kut maar hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Sommige kerels spuiten na elkaar in een kut
![]()
snap ik maar je zou nr 8 zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:56 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Zolang ik de eerste ben zou ik zeggen, geef je kut maar hier![]()
![]()
poepspetters aan je reet xDquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
snap ik maar je zou nr 8 zijn![]()
sop sop plons
![]()
Het is ook echt een grap waarvan je denkt, daar zit iemand van hoog niveau achter...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef Marc1711 het volgende:
Wij waren dus laatst met 8 vrienden en wat leuke dames voor 1 weekend op een camping aan het vertoeven.
Toen we die avond straalbezopen uit de kroeg kwamen kreeg ik het volgende idee:![]()
![]()
![]()
Ik wou dus met 8 man gaan schijten op 1 wc en daarna de campingbaas erbij gaan halen om te zeggen dat de wc niet wou doortrekken![]()
![]()
![]()
Dus ik ging uiteraard als eerste, daarna volgden nog 7 man en toen ik was geweest stonk het al zo hard dat de volgende liep te kotsen![]()
![]()
![]()
Afijn, na 8 man ikke die vent halen, wij met zijn allen wachten buiten bij de wc's en lachen, niet normaal![]()
![]()
![]()
Maar toen kwam die ouwe lul naar buiten, en keek zo van![]()
![]()
![]()
Gevolg: Die avond nog van de camping verwijderd en bezopen in het bos hebben liggen slapen![]()
![]()
![]()
Klacht: Een ouwe nazi die niet tegen een geintje kan![]()
![]()
![]()
Ja moet je zn posthistory is checkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is ook echt een grap waarvan je denkt, daar zit iemand van hoog niveau achter...
bolii, het waren er 8 hè.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik had je eerst met je dronken kop in die bolus gedrukt (hihi) en je daarna van de camping getrapt. Tokkie.
Deden jullie ook aan crackertrekken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef Marc1711 het volgende:
Wij waren dus laatst met 8 vrienden en wat leuke dames voor 1 weekend op een camping aan het vertoeven.
Toen we die avond straalbezopen uit de kroeg kwamen kreeg ik het volgende idee:![]()
![]()
![]()
Ik wou dus met 8 man gaan schijten op 1 wc en daarna de campingbaas erbij gaan halen om te zeggen dat de wc niet wou doortrekken![]()
![]()
![]()
Vraag het even aan je vriendin...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef karr-1 het volgende:
Nou geweldig wat een grap, kietel me even dan kan ik ook lachen.
Klopt en zelfs mijn vriend kon er niet om lachen......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Vraag het even aan je vriendin...
Oh nee, je bent homo!![]()
![]()
![]()
Vast wel. Het volgende plan van de TS is elkaar aftrekken en daarna bukake over de campingbaasquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:05 schreef peterfan het volgende:
Welke gek gaat zitten poepen op een pot waar er al 7 geweest zijn? Hoe ziek ben je! Ik vraag me inderdaad ook af of jullie ook lekker aan elkaars piemels zitten..![]()
hoe kom je er op hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:39 schreef fransbreda het volgende:
je gaat toch niet op andermans bolie je eigen bolie leggen en zo 8 x![]()
Jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt en zelfs mijn vriend kon er niet om lachen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |