quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De browser is toch wel zeer handig. Het is toch weer een extra internettoegang, mocht er geen normale computer beschikbaar zijn (bezet, kapot).
Leuke dingenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef multos het volgende:
Waar hopen jullie morgen eigenlijk op?
Over het algemeen is er geen 1 of twee. Het ligt er gewoon aan welke mote je als eerst oppakt. Als je ze weer een tijd neerlegt en weer een pakt is het weer anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens gaan mijn Wiimotes op compleet willekeurige momenten knipperen en net kon de Wii ze helemaal niet meer vinden zelfs niet met de resetknop en dat oranje knopje op de Wii zelf... Moest de hele Wii uit (tot het lampje rood was) en opnieuw de Wiimotes zoeken. Nu is de volgorde ook nog omgedraaid (1 is nu 2 en wat 2 was is nu 1)... Hoe kan dat zomaar? (was play aan het spelen, terug naar het menu en toen was het uit met de pret...)
http://games.fok.nl/index.phpquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef GGMM het volgende:
Is er iemand die live meekijkt en het nieuws hier gelijk samenvat?
Ik zit op me werk, ga hem wel aanzetten, zodat ik live kan kijken, maar zonder geluid, hoop dus om wat mooie trailersik hoop gigantisch op Mario Kart en een nieuwe Brawl trailer.
Snap ik, maar nieuws dat ik submit duurt zo'n uur voordat het op de site staat, hoop eigenlijk op een topic, zodat ik het gelijk kan zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef disjfa het volgende:
Als je ze neer legt dan stoppen ze met syncen na een tijdje. Dat scheelt batterijen zeg maar en is dus socialer voor je ipv elke dag batterijen moeten vervangen.
[..]
http://games.fok.nl/index.php
ja ok maar ik had ze niet neergelegd en hij herkende ze helemaal niet meer (alleen maar blijven knipperen en niet 1 lampje aan laten)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef disjfa het volgende:
Als je ze neer legt dan stoppen ze met syncen na een tijdje. Dat scheelt batterijen zeg maar en is dus socialer voor je ipv elke dag batterijen moeten vervangen.
http://e3.gamespot.com/?tag=nav-top;e3quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, maar nieuws dat ik submit duurt zo'n uur voordat het op de site staat, hoop eigenlijk op een topic, zodat ik het gelijk kan zien.
Volgens mij is dat wel een regelmatig voorkomend probleem met de Wii, dat hij de Wiimotes niet meer vindt nadat ze even uitgeschakeld zijn. (Tijdens laden van games zelf en tussen kanalen enzo worden de Wiimotes even uitgeschakeld) Op zo'n moment werkt maar 1 ding: Wii van het stroom afhalen en na 10 minuten weer aansluiten op het stroomnet, dan zou het probleem direct opgelost moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja ok maar ik had ze niet neergelegd en hij herkende ze helemaal niet meer (alleen maar blijven knipperen en niet 1 lampje aan laten)
naja ik ben natuurlijk nog maar een newbii op dit gebiednet zoals die mailtjes die maar blijven knipperen, ik zie niet welke nieuw is hoor, maargoed, komt allemaal wel
![]()
Don't worry je kent me tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, maar nieuws dat ik submit duurt zo'n uur voordat het op de site staat, hoop eigenlijk op een topic, zodat ik het gelijk kan zien.
power knop indrukken tot ie rood wordt en de wiimotes opnieuw laten vinden hielp en het was na het terug gaan naar het wii menu vanuit een game.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een regelmatig voorkomend probleem met de Wii, dat hij de Wiimotes niet meer vindt nadat ze even uitgeschakeld zijn. (Tijdens laden van games zelf en tussen kanalen enzo worden de Wiimotes even uitgeschakeld) Op zo'n moment werkt maar 1 ding: Wii van het stroom afhalen en na 10 minuten weer aansluiten op het stroomnet, dan zou het probleem direct opgelost moeten zijn.
Het begint morgen pas toch? Maar als je idd een samenvatting kan geven, heel graagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef depax het volgende:
[..]
Don't worry je kent me toch
overigens er is al van alles bezig hoor.
Soul Calibur Legends trailer bijv
http://www.gamespot.com/v(...)s-official-trailer-1
vandaag is ms morgen nin en sony.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het begint morgen pas toch? Maar als je idd een samenvatting kan geven, heel graag
Die wordt voor mij op de launchdag!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Nog een keer, de Wii GH3 gitaar
[afbeelding]
18.30 hier.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:11 schreef Venderwel het volgende:
Zou toch wat zijn als ze een deal blijken te hebben gesloten met Rockstar games dat die spellen nu wel ook op de Wii komen!
Op het E3 deel van gamespot.com staat trouwens dat de Nintendo persconferentie om 9am PDT is.
Dat betekent dus 9 uur in de ochtend PDT, nu alleen nog even uizoeken wat PDT is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |