abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51342046
Is idd zeer handig. M'n Wii is sneller opgestart dan m'n computer dus altijd even snel m'n mail checken op de Wii
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De browser is toch wel zeer handig. Het is toch weer een extra internettoegang, mocht er geen normale computer beschikbaar zijn (bezet, kapot).
pi_51342123
Waar hopen jullie morgen eigenlijk op?
pi_51342265
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef multos het volgende:
Waar hopen jullie morgen eigenlijk op?
Leuke dingen

Beetje jammer alleen dat ik vanaf donderdag moet festivallen Nouja dan maandag maar eerst een paar uur E3 info doornemen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_51342519
ik ben ook weer van de partij en eigenlijk wel slecht dat ik niet aan de E3 heb gedacht Nouja, nu heb ik dat vervelende wacht gevoel overgeslagen
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  Moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 23:00:50 #30
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51343436
ik snap niet wat jullie zo tof vinden aan mario kart, ik vond double dash helemaal niet zo goed, de GBA versie ook niet, Konami Krazy Racers op de GBA DAT vond ik een gaaf kartspel

Overigens gaan mijn Wiimotes op compleet willekeurige momenten knipperen en net kon de Wii ze helemaal niet meer vinden zelfs niet met de resetknop en dat oranje knopje op de Wii zelf... Moest de hele Wii uit (tot het lampje rood was) en opnieuw de Wiimotes zoeken. Nu is de volgorde ook nog omgedraaid (1 is nu 2 en wat 2 was is nu 1)... Hoe kan dat zomaar? (was play aan het spelen, terug naar het menu en toen was het uit met de pret...)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_51343516
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens gaan mijn Wiimotes op compleet willekeurige momenten knipperen en net kon de Wii ze helemaal niet meer vinden zelfs niet met de resetknop en dat oranje knopje op de Wii zelf... Moest de hele Wii uit (tot het lampje rood was) en opnieuw de Wiimotes zoeken. Nu is de volgorde ook nog omgedraaid (1 is nu 2 en wat 2 was is nu 1)... Hoe kan dat zomaar? (was play aan het spelen, terug naar het menu en toen was het uit met de pret...)
Over het algemeen is er geen 1 of twee. Het ligt er gewoon aan welke mote je als eerst oppakt. Als je ze weer een tijd neerlegt en weer een pakt is het weer anders.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  Moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 23:05:24 #32
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51343621
oh naja tot nu toe was het hetzelfde (ander merk batterijen dus herkenbaar )
maar dat ze zomaar eruit liggen... ik heb hier geen wireless en geen bluetooth in huis dus toch vreemd
  Forum Admin dinsdag 10 juli 2007 @ 23:07:32 #33
35723 crew  GGMM
pi_51343716
Is er iemand die live meekijkt en het nieuws hier gelijk samenvat?
Ik zit op me werk, ga hem wel aanzetten, zodat ik live kan kijken, maar zonder geluid, hoop dus om wat mooie trailers ik hoop gigantisch op Mario Kart en een nieuwe Brawl trailer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_51343720
Als je ze neer legt dan stoppen ze met syncen na een tijdje. Dat scheelt batterijen zeg maar en is dus socialer voor je ipv elke dag batterijen moeten vervangen.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef GGMM het volgende:
Is er iemand die live meekijkt en het nieuws hier gelijk samenvat?
Ik zit op me werk, ga hem wel aanzetten, zodat ik live kan kijken, maar zonder geluid, hoop dus om wat mooie trailers ik hoop gigantisch op Mario Kart en een nieuwe Brawl trailer.
http://games.fok.nl/index.php
www.indiegamer.nl
  Forum Admin dinsdag 10 juli 2007 @ 23:09:45 #35
35723 crew  GGMM
pi_51343840
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef disjfa het volgende:
Als je ze neer legt dan stoppen ze met syncen na een tijdje. Dat scheelt batterijen zeg maar en is dus socialer voor je ipv elke dag batterijen moeten vervangen.
[..]

http://games.fok.nl/index.php
Snap ik, maar nieuws dat ik submit duurt zo'n uur voordat het op de site staat, hoop eigenlijk op een topic, zodat ik het gelijk kan zien.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 23:13:02 #36
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51343977
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef disjfa het volgende:
ja ok maar ik had ze niet neergelegd en hij herkende ze helemaal niet meer (alleen maar blijven knipperen en niet 1 lampje aan laten)

naja ik ben natuurlijk nog maar een newbii op dit gebied net zoals die mailtjes die maar blijven knipperen, ik zie niet welke nieuw is hoor, maargoed, komt allemaal wel
pi_51344069
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, maar nieuws dat ik submit duurt zo'n uur voordat het op de site staat, hoop eigenlijk op een topic, zodat ik het gelijk kan zien.
http://e3.gamespot.com/?tag=nav-top;e3
http://www.ign.com/index/e3/2007/
http://www.eurogamer.net/e3_index.php

Etc etc. Of wil je 20 topics gaan volgen om de nieuwste headlines te volgen? Verder begint de E3 pas `s middags hier dus zoveel last zal je niet hebben
www.indiegamer.nl
pi_51344119
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:13 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

ja ok maar ik had ze niet neergelegd en hij herkende ze helemaal niet meer (alleen maar blijven knipperen en niet 1 lampje aan laten)

naja ik ben natuurlijk nog maar een newbii op dit gebied net zoals die mailtjes die maar blijven knipperen, ik zie niet welke nieuw is hoor, maargoed, komt allemaal wel
Volgens mij is dat wel een regelmatig voorkomend probleem met de Wii, dat hij de Wiimotes niet meer vindt nadat ze even uitgeschakeld zijn. (Tijdens laden van games zelf en tussen kanalen enzo worden de Wiimotes even uitgeschakeld) Op zo'n moment werkt maar 1 ding: Wii van het stroom afhalen en na 10 minuten weer aansluiten op het stroomnet, dan zou het probleem direct opgelost moeten zijn.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:16:58 #39
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_51344135
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Don't worry je kent me toch
overigens er is al van alles bezig hoor.
Soul Calibur Legends trailer bijv
http://www.gamespot.com/v(...)s-official-trailer-1
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  Moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 23:24:07 #40
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51344433
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel een regelmatig voorkomend probleem met de Wii, dat hij de Wiimotes niet meer vindt nadat ze even uitgeschakeld zijn. (Tijdens laden van games zelf en tussen kanalen enzo worden de Wiimotes even uitgeschakeld) Op zo'n moment werkt maar 1 ding: Wii van het stroom afhalen en na 10 minuten weer aansluiten op het stroomnet, dan zou het probleem direct opgelost moeten zijn.
power knop indrukken tot ie rood wordt en de wiimotes opnieuw laten vinden hielp en het was na het terug gaan naar het wii menu vanuit een game.
Naja, zal ooit wel opgelost worden hoop ik
  Forum Admin dinsdag 10 juli 2007 @ 23:27:36 #41
35723 crew  GGMM
pi_51344555
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef depax het volgende:

[..]

Don't worry je kent me toch
overigens er is al van alles bezig hoor.
Soul Calibur Legends trailer bijv
http://www.gamespot.com/v(...)s-official-trailer-1
Het begint morgen pas toch? Maar als je idd een samenvatting kan geven, heel graag
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_51345354
Jeuj. we krijgen weer bunny filmpjes voor Rayman Raving Rabbids 2

http://www.dailymotion.co(...)tins-font-le-tour-du
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:49:07 #43
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_51345444
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het begint morgen pas toch? Maar als je idd een samenvatting kan geven, heel graag
vandaag is ms morgen nin en sony.
Maar ook 3th party hebben hun losse events.
Alles begint gewoon vandaag al Alleen de exclusives en nieuwe dingen komen morgen.
We krijgen in iedergeval sid meier civalisation op de wii pas in 2008 (rest 2007) alleen zal geen port zijn want hij komt niet uit op de ps2 of psp, dus gaat er veel ontwikkeling extra in.
De wii is na de pc perfect voor dit soort games ( instant buy voor mij ben er dol op )
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_51345690
Whooo E3, de Nintendo press conference is eigenlijk het enige wat me boeiend lijkt. Vorig jaar heb ik daar ook erg van genoten. Eens kijken wat voor verrassingen Nintendo dit jaar heeft.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:02:23 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_51351028
Het is hier midden in de nacht als de Nintendo conf. begint .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_51351404
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Nog een keer, de Wii GH3 gitaar

[afbeelding]
Die wordt voor mij op de launchdag!
Ja lekker!
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:11:14 #47
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_51352553
Zou toch wat zijn als ze een deal blijken te hebben gesloten met Rockstar games dat die spellen nu wel ook op de Wii komen!
Op het E3 deel van gamespot.com staat trouwens dat de Nintendo persconferentie om 9am PDT is.
Dat betekent dus 9 uur in de ochtend PDT, nu alleen nog even uizoeken wat PDT is!

Dat zal Pacific Daytime zijn?? hoeveel verschil is dat??

Oh stom op diezelfde site staat er een teller bij, dus nog een kleine 8 uur op het moment dat ik dit schrijf.
En dus niet midden in de nacht!

[ Bericht 34% gewijzigd door Venderwel op 11-07-2007 10:16:44 ]
  Redactie Games woensdag 11 juli 2007 @ 10:17:15 #48
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51352706
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:11 schreef Venderwel het volgende:
Zou toch wat zijn als ze een deal blijken te hebben gesloten met Rockstar games dat die spellen nu wel ook op de Wii komen!
Op het E3 deel van gamespot.com staat trouwens dat de Nintendo persconferentie om 9am PDT is.
Dat betekent dus 9 uur in de ochtend PDT, nu alleen nog even uizoeken wat PDT is!
18.30 hier.

Het moet trouwens openen met een trailer van Manhunt 2 + releasedate in een week, dat zal ze leren
.....Kennedy
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:31:09 #49
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_51353075
Heeft iemand trouwens al geprobeerd om via de browser uitzendingen te bekijken via uitzendinggemist.nl??
Zit nu op mijn werk, dus kan het niet proberen, maar vroeg me gewoon af of dat een beetje goed te doen is, zou namelijk een leuk alternatief voor de dvd recorder zijn dan!!

Is er al een releasedate bekend voor Fifa2008?
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:36:04 #50
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_51358556
Doen mediaplayer-plugins het via de Wii browser? Ik heb t een tijdje terug geprobeerd en toen werkte het iig (nog) niet.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')