ja, wat is je klacht precies?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was ie zo heel stoer aan zijn productiemaatjes aan het vertellen dat hij wel 20 uur per week trainde en dat hij over 2 jaar hoopte bij de PDC mee te darten
17 jaar. 0,0 opleiding en dan als toekomst professioneel darter willen wordenKansloos.
Heb je dan een hoge opleiding nodig om zo'n pijltje tegen de muur te gooien? wist ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
0,0 opleiding en dan als toekomst professioneel darter willen wordenKansloos.
Paupers met dit soort toekomstplannenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef dubidub het volgende:
Damn, dit gebeurt nou nooit 'es in het leven van een normaal persoon, alleen maar bij -s-Daarnaast snap ik je klacht niet helemaal, een knakker wil van z'n hobby z'n beroep maken en er mee proberen geld te gaan verdienen.Welke hinder ondervind je hier van?
Grapjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:26 schreef Malle_beer het volgende:
Kroegtijgers
Darten
productiemedewerkers
deze reactie
ik denk dat hij nu op http://www.darts.nu/forum/ een soortgelijke post heeft. Dat jij heel stoer DJ wilt worden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was ie zo heel stoer aan zijn productiemaatjes aan het vertellen dat hij wel 20 uur per week trainde en dat hij over 2 jaar hoopte bij de PDC mee te darten
17 jaar. 0,0 opleiding en dan als toekomst professioneel darter willen wordenKansloos.
Baksteen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Jij jood!! Onder welke steen heb jij geleefd?
Ach, hij heeft tenminste ambitiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
't Brunkequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef postmortum het volgende:
hij draait iedere avond in het brunke in roermond
Relexte tent man. Komen alleen veel mannen. Met de vrouwen wil het daar niet zo lukken (tienersletjes enzo). Geen id hoe dat komt. Misschien mijn muziekkeuze eens aanpassen ofzo.quote:
Drop ff die data's wanneer je weer die spange fissa geeft, hosselen we ff een Fokmeet, jeweetzellufquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Relexte tent man. Komen alleen veel mannen. Met de vrouwen wil het daar niet zo lukken (tienersletjes enzo). Geen id hoe dat komt. Misschien mijn muziekkeuze eens aanpassen ofzo.
Ik ben er wel eens geweest, en ik kreeg bijzonder veel aandacht van die vele mannen, niet mijn ding dus!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Relexte tent man. Komen alleen veel mannen. Met de vrouwen wil het daar niet zo lukken (tienersletjes enzo). Geen id hoe dat komt. Misschien mijn muziekkeuze eens aanpassen ofzo.
Ok is goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:37 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Drop ff die data's wanneer je weer die spange fissa geeft, hosselen we ff een Fokmeet, jeweetzelluf
Ik ben ook dj. Ik heb namelijk de Pioneer CDJ-1000 MK3 Jog Wheel Display in mijn avatar, en ik mix wel eens een mp3tjequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:03 schreef Devlinsect het volgende:
Ga je nu eindelijk mee in de DJ garp Sandstorm? whehe
Dat zag ik vandaag jah.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook dj. Ik heb namelijk de Pioneer CDJ-1000 MK3 Jog Wheel Display in mijn avatar, en ik mix wel eens een mp3tje![]()
Nee kep 'm nog niet. Ze zijn inderdaad teringduur dus ff de prijs wat naar beneden....quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat zag ik vandaag jah.Heb je er één of twee Pioneer CDJ. Zijn wel gruwelijk alleen ook tyfus duur (1300 euro nieuw).
Ben er ook 1 keer geweest, wist van niks.. Vond ze al overdreven vriendelijk daarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, en ik kreeg bijzonder veel aandacht van die vele mannen, niet mijn ding dus!
En dat er niet zo veel vrouwen komen zal niet aan je draaistijl liggen, denk ik!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:08 schreef SlamD het volgende:
Werken met 17-jarigen zonder opleiding... Lijkt me niet iets om trots op te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |