quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Simlock eraf halen dan. Velen zijn met een simpele tang al door te knippen.
achterhaaldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
lijkt me een klassiek geval van "de verkoper had geen zin meer in de klant". Aan de buitenkant van een toestel zie je niet of er wel of geen lock op zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Devlinsect het volgende:
De verkoper geeft aan dat het een simlock vrij toestel is. Het lijkt mij dat je erin bent getuind door een klassiek verkooppraatje.![]()
Terug gaan naar Vodaphone, dezelfde verkoper aanspreken en je situatie beheerst en kalm uitleggen.
Ik heb altijd al Vodafone gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me een klassiek geval van "de verkoper had geen zin meer in de klant". Aan de buitenkant van een toestel zie je niet of er wel of geen lock op zit.
Teruggaan naar Vodafone kun je doen, maar heeft weinig zin. Vodafone kan niet de simlock van een andere provider verwijderen
dan is je toestel niet gesimlocktquote:
Damn, hoevaak verander jij je kristel plaatje wel niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Als m'n nieuwe sim nog niet actief is, waarom is m'n normale sim dan inactief???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is je toestel niet gesimlockt. Hooguit je sim nog niet actief. Een lock is provider afhankelijk
edit: nouja.. je toestel kan nog wel gelockt zijn door Voda natuurlijk, maar een Voda sim moet gewoon werken dan
Dat kan best hoor. Heb ik bij Debitel gehad. Ze waren vergeten te vermelden (in de ZEVEN brieven die ze stuurden toen ik een abonnement nam) dat je kaart nog geblokkeerd is. Wel actief, want ik kon gebeld worden en smsjes ontvangen, maar zelf niet bellen of sms-en. Blokkering moest je eraf laten halen door de klantenservice, maarrrr....die werkt bij Debitel met herkennen van je nummer. En dat werkte niet....want ik kon niet bellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als m'n nieuwe sim nog niet actief is, waarom is m'n normale sim dan inactief???Juist ja.
het een heeft niets met het ander te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als m'n nieuwe sim nog niet actief is, waarom is m'n normale sim dan inactief???Juist ja.
hoe moet dit aan de telefoon liggen danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ligt aan je telefoon, niet aan VodaFone.![]()
een SIMLock zit toch op de telefoon, niet op de SIM-kaart? De telefoon accepteert de SIM-kaart niet, de SIM-kaart (en dus VodaFone) is in orde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe moet dit aan de telefoon liggen dan
tenzij je een vodafone prepaid lock hebt en je wil er een vodafone abo ingooien, werkt ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is je toestel niet gesimlockt. Hooguit je sim nog niet actief. Een lock is provider afhankelijk
edit: nouja.. je toestel kan nog wel gelockt zijn door Voda natuurlijk, maar een Voda sim moet gewoon werken dan
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Damn, hoevaak verander jij je kristel plaatje wel niet?
=edit= damn je heb het al iets van 3-5x veranderd(wie weet miss meer) in de tijd dat ik het vroeg tot nu
Ik begon al zo mijn vermoedens te hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed naar de naam van dat plaatje. Het is een php dinges dat bij elke refresh een andere afbeelding toont.
Ja de techniek staat voor niets.
ooh echt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:31 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Ik begon al zo mijn vermoedens te hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
tenzij je een vodafone prepaid lock hebt en je wil er een vodafone abo ingooien, werkt ook niet![]()
Heb je netjes gedaan dan dat je die 10 piek van de Vodafone shop kreeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:27 schreef Nashje het volgende:
Vandaag teruggeweest. Mobiel was inderdaad gesimlockt en ik werd doorgestuurd naar een of andere GSM-shop. Daar simlockvrij gemaakt voor 10 piek. Teruggegaan naar de Vodafone winkel en toen kreeg ik 10 piek van hun terug. Al met al dus toch nog vrij netjes opgelost.
Als je het toestel al langer dan een jaar hebt, is de provider verplicht je gratis de unlock-code te verstrekken. Het is maar net wat je goedkoop vindt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef FortunaHome het volgende:
Kneusje... er zijn genoeg van die telefoonwinkeltjes die je voor 10 euro de simlock er zo afhalen.
Had ik toen ook met mijn samsung D600. Zeer goedkoop met simlock aangeschaft e nvoor 10 euro eraf geveegd
Is hij daarom een kneusje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef FortunaHome het volgende:
Kneusje... er zijn genoeg van die telefoonwinkeltjes die je voor 10 euro de simlock er zo afhalen.
Had ik toen ook met mijn samsung D600. Zeer goedkoop met simlock aangeschaft e nvoor 10 euro eraf geveegd
Klopt, maar vaak doen ze dat gewoon niet. En voor 10,- ga ik echt niet al dat gezeik en ellende aanhoren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je het toestel al langer dan een jaar hebt, is de provider verplicht je gratis de unlock-code te verstrekken. Het is maar net wat je goedkoop vindt.
Nog nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak doen ze dat gewoon niet. En voor 10,- ga ik echt niet al dat gezeik en ellende aanhoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |