Dat is de nieuwste trend, ieder verwend nest dat alleen meer kip, patat en appelmoes lust, is tegenwoordig "allergies" voor alles en nog wat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef Keltie het volgende:
Misschien zijn die mensen wel allergisch
TS is kok wiens culinaire hoogstandjes niet gewaardeerd werden?
En toch lijkt het soms wel heiligschennis om iets terug te sturen als het niet goed is. Soms kan ik het echt niet, soms lukt het me net wel, en dan heb je van dat totaal onverschillige persoon, waardoor je je alsnog rot voelt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
niemand moet iets van mij.
ik heb ook wel eens iets teruggestuurd in een restaurant. wat een kok maakt is niet per definitie goed hoor.
Dat getuigt zelfs van iets anders. Als men weet van jezelf dat je weinig van een kaart lust, waarom gaat men dan in vredesnaam uiteten? Om aan een plaatje te voldoen ofzo?quote:het gaat mij meer om mensen die uit angst of principe zo'n beetje 3 kwart van de menukaart niet lusten. dat getuigt gewoon van een bepaalde instelling of karakter waar ik niet veel mee kan.
Daar is geen speld tussen te krijgenquote:niemand hoeft zich te conformeren aan wat ik vind verder. ik behoud mij echter wel het recht voor om mensen pietluttige broekepoepers te vinden.
Moet de gij maar eens kijken in Amerika...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste trend, ieder verwend nest dat alleen meer kip, patat en appelmoes lust, is tegenwoordig "allergies" voor alles en nog wat.
nee hoor, hoewel kok we best een leuk beroep lijkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef Keltie het volgende:
Misschien zijn die mensen wel allergisch
Een allergie is bij mij nog altijd dat je een opgezwollen nek (oid) krijgt omdat je iets hebt gegeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste trend, ieder verwend nest dat alleen meer kip, patat en appelmoes lust, is tegenwoordig "allergies" voor alles en nog wat.
Mjah, in het gevalletje olijven ben ik het met die mensen eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
nee hoor, hoewel kok we best een leuk beroep lijkt.
en natuurlijk, er zijn allerlei uitzonderingen te bedenken, maar de klacht gaat nu juist over mensen die niet allergisch zijn, het niet geprobeerd hebben maar gewoon uit principe niets lusten.
bleegh. tuig dat het is!
Mensen gaan meestal uiteten met een festieve reden. Ze gaan niet bepaald met het idee het huis uit "Hmz lekker naar de Griek vanavond voor wat patat"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:47 schreef jack4ya het volgende:
Dat getuigt zelfs van iets anders. Als men weet van jezelf dat je weinig van een kaart lust, waarom gaat men dan in vredesnaam uiteten? Om aan een plaatje te voldoen ofzo?
Daar waar je moeite moet doen een behoorlijke hap te krijgen, nog meer als in NL.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:47 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Moet de gij maar eens kijken in Amerika...
Keltie is tiepje waarnaar in OP verwezen word?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef Keltie het volgende:
En dat is nu juist het gene wat zo triest is, het gaat niet om het eten, maar om de entertainment.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mensen gaan meestal uiteten met een festieve reden.
Eh dat is niet triest, ik denk eerder dat je bedoelt dat het jammer is dat er weinig mensen gaan zonder reden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat is nu juist het gene wat zo triest is, het gaat niet om het eten, maar om de entertainment.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
nee hoor, hoewel kok we best een leuk beroep lijkt.
en natuurlijk, er zijn allerlei uitzonderingen te bedenken, maar de klacht gaat nu juist over mensen die niet allergisch zijn, het niet geprobeerd hebben maar gewoon uit principe niets lusten.
bleegh. tuig dat het is!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, in het gevalletje olijven ben ik het met die mensen eens.
Olijven
Voor de rest vreet ik zo'n beetje alles wel
1) MBT olijven wel, die vreet ik niet (evenals Aspergesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:50 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
Keltie is tiepje waarnaar in OP verwezen word?
Nee het is triest dan eisen stellen aan goed eten, en goed eten niet tot het Nederlandse kultuurgoed hoort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Eh dat is niet triest, ik denk eerder dat je bedoelt dat het jammer is dat er weinig mensen gaan zonder reden.
//Edit: Ik bedoel, met reden om eens lekker te gaan eten.
Wat ik 'triest' vind is hoe sommige restaurants het op je bord leggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat is nu juist het gene wat zo triest is, het gaat niet om het eten, maar om de entertainment.
Dat zijn het soort mensen wier neus ik met voorliefde wil breken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
"Dat je dat wegkrijgt!!! gatverdamme zeg, ziet er toch smerig uit...nee die zooi hoef ik niet hoor"
dat is de enige reden waarom wij regelmatig uit eten gaan. Nieuwe Griek? Oh leuk! eens kijken of het daar lekker en gezellig isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Eh dat is niet triest, ik denk eerder dat je bedoelt dat het jammer is dat er weinig mensen gaan zonder reden.
//Edit: Ik bedoel, met reden om eens lekker te gaan eten.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat ik 'triest' vind is hoe sommige restaurants het op je bord leggen.
Als ik tomatensoep bestel, hoef ik daar geen 4 oversized grassprieten doorheen. Dan wil ik een bord tomatensoep met een lepel enz enz.. Al die opsmuk ...
dat zal je mij nooit horen zeggen! iedereen heeft een andere smaak! gelukkig wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb wel een hekel aan mensen die iets niet lekker vinden wat ik nou juist heerlijk vind. en dan van die opmerkingen daarover gaan maken:
"Dat je dat wegkrijgt!!! gatverdamme zeg, ziet er toch smerig uit...nee die zooi hoef ik niet hoor"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |