Ha gezellig - dan is mijn vakantie ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef Paxlie het volgende:
Arma is daar dan ook verantwoordelijk voor. Die regelt het maar. Nog 3 weken tot mijn vakantie trouwens
Jaloersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef k_i_m het volgende:
Die hebben wij zonder verjaardag al bijna standaard in huis.
.
Dat sucksquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef Misstique het volgende:
Ik heb geen vakantie.
ik ga 2 weken op een computerkamp hangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef Misstique het volgende:
Ik heb geen vakantie.
Wat heb jij nou voor tag?quote:
Ow ja, dat weer ik nog ja. Daar ging martijn ook heen. Hoe heet het ook alweer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga 2 weken op een computerkamp hangen![]()
Nou, ik heb het liefje al eens tegen de grond gewerkt in australie (voor de grap he, mensenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Leia het volgende:
Hé. Ga je ook seminars Thaiboxen volgen Rip! Schijnt heel erg tof te zijn in Thailand!
campzone. Volgend jaar oktober 3 weken zuid afrikaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, dat weer ik nog ja. Daar ging martijn ook heen. Hoe heet het ook alweer?
Ik denk niet dat het wat voor mij zou zijn.
Doe mij maarThailand
![]()
hoe is het met je rijlessen Merel? (je bent toch aan hetlessen?)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef Merel het volgende:
Weten jullie nog mijn fiets die gestolen was?
...
Dat is ie nog steeds
Maar m'n werk vergoedt em!!![]()
En ik wil oooook op vakantie.
Yup, 13 augustus afrijdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hoe is het met je rijlessen Merel? (je bent toch aan hetlessen?)
Check je PM, chicaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef miss_bleu het volgende:
zich rip. Waar blijft een foto van jouw liefje
Ik heb als goeie tip dat je niet té besluitvaardig moet zijn, maar ook niet te weinig besluitvaardig!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Yup, 13 augustus afrijdenEn wonder boven wonder (had ik vantevoren niet verwacht) gaat het bijzonder goed. In de stad rijd ik zo goed als foutloos, snelweg ben ik een beetje onzeker dus dat moet ik nog even goed oefenen. M'n instructeur denkt dat ik het in één keer haalt dus ik hoop dat hij gelijk heeft, al durf ik niet op die CBR examinatoren te vertrouwen..
Goed hoor - en spannend al zo snel afrijden. Komt vast wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Yup, 13 augustus afrijdenEn wonder boven wonder (had ik vantevoren niet verwacht) gaat het bijzonder goed. In de stad rijd ik zo goed als foutloos, snelweg ben ik een beetje onzeker dus dat moet ik nog even goed oefenen. M'n instructeur denkt dat ik het in één keer haalt dus ik hoop dat hij gelijk heeft, al durf ik niet op die CBR examinatoren te vertrouwen..
Ga je ook mee naar Nature One?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha gezellig - dan is mijn vakantie ook
Dan zit ik in Krabi als het goed isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Nature One?
www.nature-one.de
Of op een bepaald mans-persoonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zit ik in Krabi als het goed is. Of op Koh Lanta
![]()
Oeh ... dat is zooooow vetjes..... Maar dan ken je "Sonne, Mond, Sterre" ook wel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Nature One?
www.nature-one.de
yupquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oeh ... dat is zooooow vetjes..... Maar dan ken je "Sonne, Mond, Sterre" ook wel?
Bordeelslippers?quote:
Waar is de hak gebleven?quote:
Crap, je bent een manquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:41 schreef Leia het volgende:!
Ze zijn maar 12,50!
En ik moet mijn hoeren onder controle houden en dat wil met deze shoes!
Ja eh, ik hoef toch niet op iedereen zijn profiel te klikken?quote:
Hé Bleu.... Weet je dat wel zeker?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga 2 weken op een computerkamp hangen![]()
Je hoeft bij mij ook niet te klikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja eh, ik hoef toch niet op iedereen zijn profiel te klikken?.
Met tetten en yolanthe haar. Maar dat laatste is je vergevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je hoeft bij mij ook niet te klikken.
Ik ben gewoon een man..
En ik maar de hele tijd Tomm tegen je zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:04 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom er persee hakjes onder zouden moeten[afbeelding] !
Nee, dat was Kees. En daar wil je het vast niet over hebbenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En ik maar de hele tijd Tomm tegen je zeggen.
Eh ja nou, zulke dure fietsen heb ik nooit hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor het geld voor een beetje fiets kun je ook een leuk tweedehands autootje scoren, Merel.
*meldquote:
Mijne is groterderder!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat was Kees. En daar wil je het vast niet over hebben.
Neuh, cryptisch zat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Mot ik editten voordat ik op la balconia ga zitten paffen?. We kunnen ook bellen?
.
wat liefjesquote:
Ik heb je nummer toch nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neuh, cryptisch zat.
Je mag me bellen, heur..
Dat wist ik al, maar ik vroeg me af wanneer jij daar achter zou komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb je nummer toch niet.
De tering, wat is het koud in je ondergoed op het balkon.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef Merel het volgende:
Oh wacht jullie zaten op pagina 2 al over iets anders te lullen
ik krijg een blauwe Ford Fiestaquote:
Mexicaans, of indisch. Als het maar heet isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik krijg een blauwe Ford Fiesta
enne, wat is je favoriete eten?
Dat is dus serieus mijn tekst.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:24 schreef k_i_m het volgende:
En vragen kan je me altijd stellen hoor, als ik geen antwoord wil geven hoor je het snel genoeg.
3 vingers, niemand, want ik was pas voor het eerst verliefd toen ik een jaar of 16 was en ik heb zilvervliesrijst met japanse wokgroenten en kip gegetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:25 schreef MUUS het volgende:
Hoeveel vingers steek ik nu op?
Op wie was je het meest verliefd op de kleuterschool?
Wat heb je gegeten?
Jaja, ik ben een slecht mens. Dronken mensen erin luizen, bah..
Hmmmm, hoe ga ik dit opvatten?quote:
ach vergeef hem, hij slikt 3-4 xtc pillen ieder weekend. Zoek maar ff in zijn posthistoriequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:27 schreef MUUS het volgende:
Mannen die niet kunnen neuken en beffen
Luisteren naar je girl.
Mijn God, sla hem!.
Ik zit net toch te vertellen dat ik helderziend ben?quote:
Ooooh, wat een noobquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ach vergeef hem, hij slikt 3-4 xtc pillen ieder weekend. Zoek maar ff in zijn posthistorie
En hij is 12? Als hij ouder is dan dat, is er namelijk geen excuus!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ach vergeef hem, hij slikt 3-4 xtc pillen ieder weekend. Zoek maar ff in zijn posthistorie
En is er geneukt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef talin77 het volgende:
* talin77 heeft met Bleu al eens een meet gehad op zon zomer/computer/indoctrinatie kapje 2 weken in de polder......
en er de voorkant van de telegraaf mee gehaald toen ( nee niet met de meet! met et kampje)
Dat hoop ik ook altijd van onze siamezen, maar ze doen het nooit. Maar er is ook geen hartverwarmender gevoel dan 's ochtends je bed uitstappen recht in de half verteerde kattenbrokken, die nog een beetje warm zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
Gaat er weer een hond kotsen hier.. Als ik lang genoeg wacht, eet ze het misschien zelf weer op.
Geduld....
Heb je dat niet al een keer gepost?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef k_i_m het volgende:
Dat hoop ik ook altijd van onze siamezen, maar ze doen het nooit. Maar er is ook geen hartverwarmender gevoel dan 's ochtends je bed uitstappen recht in de half verteerde kattenbrokken, die nog een beetje warm zijn.
Nee, dat was het verhaal dat ik achter de kat aanrende die aanstalten maakte, waarop mijn huisbroek van mijn reet afzakte en ik ter aarde stortte, en de kat alsnog op mijn bed kotste. Of in de kamer. Of waar dan ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je dat niet al een keer gepost?.
Of is Breuls weer met de Matrix gangs?
Bier, rosé en een pesthumeur. Vriendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rode wijn en een chronisch slaaptekort, ook zo een fijne combinatie.
Ben je zwangerig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef k_i_m het volgende:
TERROR!
En dan mag ik dat, want dan heb ik last van heurmeunen.
Je wordt helemaal niet genegeerd, joh.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit zelfs in OUD te posten. Heel serieus, maar niemand reageert omdat ik geen kind heb. Echt. De dag dat ik nageslacht produceer, komt er terror in OUD. Ik zweer het jullie.
Nog niet. Maar misschien vanaf donderdag wel. Maar dat denk ik nietquote:
afgelopen weekend??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
En is er geneukt?
Anders boeit het namelijk niet zo..
Ja, daarom zit ik me al maanden te verheugen. Even een frisse k_i_m wind erdoorheen. Want dat mag toch? Het zijn toch hormonen? Hm?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je wordt helemaal niet genegeerd, joh.. OUD is haske open en vrij.
. Ze reageren heus niet alleen op elkaar.
. Iedereen is welkom.
. Leuk juist al die nieuwe mensen!
!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Enge smilie!
Vertel, wij luisteren en zullen het niet verder vertellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef talin77 het volgende:
[..]
afgelopen weekend??
nee niet door mij tenminste niet bewust, heb wat foutjes gemaakt afgelopen weekend...
Vanaf donderdag 21u15:35?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef k_i_m het volgende:
Nog niet. Maar misschien vanaf donderdag wel. Maar dat denk ik niet.
Je gaat toch niet rellen in OUD hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, daarom zit ik me al maanden te verheugen. Even een frisse k_i_m wind erdoorheen. Want dat mag toch? Het zijn toch hormonen? Hm?.
Nee, ik moet donderdag ongesteld wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanaf donderdag 21u15:35?
Ben jij zo een vrouw die MOET neuken op een bepaalde tijd om zwangerig te worden en dan zo een kalender en temperatuur enzo bijhoudt?
Das heul nie leuk voor een man, mên!
Zozo, u heb ervaring, muhneer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanaf donderdag 21u15:35?
Ben jij zo een vrouw die MOET neuken op een bepaalde tijd om zwangerig te worden en dan zo een kalender en temperatuur enzo bijhoudt?
Das heul nie leuk voor een man, mên!
Dat is dan ook de enige reden waarom ik een kind wil. Dát, en de leuke kinderdingen bij Loods5quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je gaat toch niet rellen in OUD hè?. Anders lijk je wel zo'n sensatiezoeker.
. Net als ik!
! Bah.
.
Hormonen mag je vijf jaar na de geboorte nog als excuus gebruiken, dat weet je wel hè?.
Leg dat effe uit aan mijn vent, want die zegt tegen me dat hij me naar mijn moeder brengt als ik moet huilen om de reclame met de zeehondjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwen schijnen hormonen immer als excuus te mogen gebruiken.
Ziejewel, denk ik dat ik mezelf voor lul zet, ben jij net zo'n lulquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeehondjes moeten dood trouwens.
Beesten zijn nergens goed voor.
Bovendien benne we dan misschien een keer van die stomme Lenie af.
Ach man, je bent zelf een lul.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef k_i_m het volgende:
Ziejewel, denk ik dat ik mezelf voor lul zet, ben jij net zo'n lul.
Hoelang doe jij al? Vertel ik het ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een lul..
Zég je het ook echt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:
Ook eens wat.
Jaaahaaaaa!quote:
Ik zit nu op 5 maanden. Ik heb het idee dat het nooit meer gaat lukken. Boehoeeequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mezelf voor lul zetten?
Al vanaf mijn 4e maand ofzo..
Oeh, da's een leuke voor de boebiedoe lijst.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef MUUS het volgende:
Kim en Sjonnie bijna zwanger.
Spanneeeeeeend..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oeh, da's een leuke voor de boebiedoe lijst.
quote:uit de bundel samen staan we sterk de gedigt one nation
ONE NATION
de
organisatie
van
live earth
nederland
wil
de vier bezoekers
ome jan
tante connie
en
hun
kinderen
langs
deze
papiervriendelijke
weg
bedanken
voor
hun
aanwezigheid
Kouwes 10-07-07 @ 22:38
Dat denk ik al 5 maanden, maar nog steest 0 op requestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef MUUS het volgende:
Kim en Sjonnie bijna zwanger.
Spanneeeeeeend..
Hij zou eens moeten weten wie ik nog kan toevoegenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van die fokbegrippen vind ik soms zo leuk![]()
"Boebiedoelijstje"![]()
quote:uit de bundel breien is ook een gewoonte de gedigt douchen voor afrika
DOUCHEN VOOR AFRIKA
van
wat
hij
aan
water
gebruikte
tijdens
1 keer
douchen
kon
je
zes
afrikaanse dorpen
een
maand lang
van
drinkwater
voorzien
stel
hij had
geen
afvoer
Kouwes 10-07-07 @ 22:44
Wat ben je daar nou mee nodig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef MUUS het volgende:
Ik weet er ook nog wel een paar voor de lijst.
Altijd handig.
Just in Kees.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ben jij op de hoogte van de laatste ontwikkeluneng? Nee? Pm mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef MUUS het volgende:
Ik weet er ook nog wel een paar voor de lijst.
Altijd handig.
Just in Kees.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben jij op de hoogte van de laatste ontwikkeluneng? Nee? Pm me.
.
quote:
Da's heul nie goed voor je stem!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:13 schreef MUUS het volgende:
Zit ik in mijn eentje te roken met de slappe lach!. Om mezelf!
. En ik ben nuchter!
.
Ik, een Leids accent? Je hebt me horen lullen, that ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's heul nie goed voor je stem!
Dan krijg je zo een Leidse corpskutstem.
HALLO, IK BEN MUUS, ENORM A-RELAXED DIT.
Anyway, you get the picture.
Oh, je kent hem ook?quote:
Kan jij grunten eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef MUUS het volgende:
Ik, een Leids accent? Je hebt me horen lullen, that ain't gonna happen..
Oh nee, ik had geen accent. Ik spreek keurig ABN, vraag maar aan Rip. *wijst*.
Wil ik weten waar die vraag vandaan komt?quote:
Vroeg het me opeens af!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef MUUS het volgende:
Wil ik weten waar die vraag vandaan komt?
Dat probleem heb ik hier ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kanone, wijn is op.
Weltrustenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik.
Bovendien is al die wijn niet goed voor onze vruchten, kim.
Trusten.
Het duurde effe, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef MUUS het volgende:
We hebben Arma en Rip weggejaagd..
Trusten Sjon..
iets met vriendin en 8 cocktails in een half uur en daarna wazig en een nieuw 06 in mn telefoon...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef MUUS het volgende:
Vertel, wij luisteren en zullen het niet verder vertellen..
Van een kerel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:48 schreef talin77 het volgende:
[..]
iets met vriendin en 8 cocktails in een half uur en daarna wazig en een nieuw 06 in mn telefoon...![]()
Ja doe er is wat aan johquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:11 schreef static het volgende:
Ah, hier is iedereen.
Het is dodelijk saai op het forum.
U riep?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Aparte users?
Alles prima , zo onder de letterlijke rook van amsterdam (nuon stoot veel rook uit).quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Joen. Alles goed daar in.. ik denk dat je noordelijker woont dan ik, dus eh.. het hogere noorden?
Gelukkig is er maar één Q.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Verwarrend, die J's en K's.
Ik ? ik vraag hooguit om een paar Jesters idd Gi.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:41 schreef GI het volgende:
Zie ik het nou goed dat k_i_m het halve topic onderpost. Dronken, willing en ook nog eens in staat om dingen te doen waar ze spijt van krijgt...
En dan nog vraagt J. Niet om naaktfoto's ? Tieten of eventueel andere onderdelen.
J, je zit onder de plak thuis zeker ?
Neehee! Die andere J.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ? ik vraag hooguit om een paar Jesters idd Gi.
Maar eerlijk gezegd was het me niet opgevallen![]()
Ooooooooooooh ! die , damnquote:
Gelukkig wel, meer kan dit forum niet aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:45 schreef Q. het volgende:
Gelukkig is er maar één Q.
Is dat een merk hond?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:52 schreef Joene het volgende:
Had ik al laten weten dat ik een nieuwe dell Vostro heb
Jaquote:
Wat je zegt ben je zelf poephoofdquote:
Morgenavond na het werk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:56 schreef GI het volgende:
K2, hebbie al een date met die ene ?
Ha A . Nog geneukt ?quote:
Idd niet aan vrouwen uitlenen A.quote:
Niet uitgegleden vanochtend ?quote:
Waarom denk je dat ik poep praat? Vraag dan aan Merel man koeiehol!quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik even een foto van Merel, dan kan ik meevaren op je fantasie.
Nee, opkomende migraine, nu kotsenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:56 schreef Merel het volgende:
Ja een hele goedemorgen deze morgen! Is Kim alweer onder de levenden?
Je bent er niet knapper opgeworden in de afgelopen 4 weken merelquote:
Ik heb helemaal geen Rose gedronken J.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Komt dat niet door de vele rosé van gister, k?
Nee, ik had al 4 dagen pijn in mijn harses. Ik vermoed dat het hormonaal isquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Komt dat niet door de vele rosé van gister, k?
Ik doe niet (meer) aan foto's van mezelf op het forumquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:04 schreef GI het volgende:
M2, een foto van jezelf, niet van.... wat dat ook is.
Gaan we nu OUD doen ? En met zijn allen hopen dat de rode duiveltjes (quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, ik had al 4 dagen pijn in mijn harses. Ik vermoed dat het hormonaal is.
Hormonen.quote:
Oe, leg het voor in OUD.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik had al 4 dagen pijn in mijn harses. Ik vermoed dat het hormonaal is.
Geeft niks.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik doe niet (meer) aan foto's van mezelf op het forum
Precies!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe, leg het voor in OUD..
Die hebben vast begrip voor je situatie..
Zo zijn zij!.
(Van horen zeggen uiteraard).
Misschien ben je volgens OUD niet compleet zonder kindquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:09 schreef MUUS het volgende:
Precies!. Alle begrip.
. Alleen negeren ze je volkomen.
.
Oh nee, dat mag ik niet zeggen.. Want dat is gewoon niet waar.
.
Jij bent dan ook totally burgerlijk, K.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:11 schreef GI het volgende:
Ik lurk in OUD. Zo'n kinderwens enzo. En dan lees je een beetje over de afkortingen en het begrip daar, en dan wil je gewoon graag mee gaan posten. Want het is er zo gezellig, en zo leuk.
Oi, wat is dat blonde ding dan dat hier wel eens in huis rondloopt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien ben je volgens OUD niet compleet zonder kind.
Ik vind het gewoon hartverwarmend hoe het allemaal zo gezellig is daar. Hoe je opgenomen wordt in de groep en hoe men accepteerd dat je sommige dingen misschien iets anders ziet. Ook het begrip voor de man is gewoon echt aandoenlijk, hoe iedereen je zo opneemt in de groep. Daar kunnen de oldbies nog wel wat van leren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent dan ook totally burgerlijk, K.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, zou ook nog ochtendmisselijkheid kunnen zijn, k.
Dat moeten wij omdat we het begrip sarcasme zo goed beheersen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef Armageddon het volgende:
Waarom moeten wij warm mensen opnemen in de groep? We zijn toch geen stel heaumeaux K.?
Als dat wijf van me eens ophoudt met bloeden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je weet er wel een hoop van K., wanneer kondig je het aan?
*koffie van scherm veegtquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:17 schreef GI het volgende:
[..]
Als dat wijf van me eens ophoudt met bloeden.
Als jij nou gewoon eens raak schiet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:17 schreef GI het volgende:
[..]
Moggûh Pax. Waddist?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef Paxlie het volgende:
moguh
Dat heet daar ongi, Kquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:17 schreef GI het volgende:
[..]
"Mina" ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef MUUS het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik mijn voornaam zat ben.
Wie weet een leuke nieuwe voor me?
"Zwaantje".quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef MUUS het volgende:
Is Jannie wat voor je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef MUUS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |