Ha gezellig - dan is mijn vakantie ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef Paxlie het volgende:
Arma is daar dan ook verantwoordelijk voor. Die regelt het maar. Nog 3 weken tot mijn vakantie trouwens
Jaloersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef k_i_m het volgende:
Die hebben wij zonder verjaardag al bijna standaard in huis.
.
Dat sucksquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef Misstique het volgende:
Ik heb geen vakantie.
ik ga 2 weken op een computerkamp hangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef Misstique het volgende:
Ik heb geen vakantie.
Wat heb jij nou voor tag?quote:
Ow ja, dat weer ik nog ja. Daar ging martijn ook heen. Hoe heet het ook alweer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga 2 weken op een computerkamp hangen![]()
Nou, ik heb het liefje al eens tegen de grond gewerkt in australie (voor de grap he, mensenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Leia het volgende:
Hé. Ga je ook seminars Thaiboxen volgen Rip! Schijnt heel erg tof te zijn in Thailand!
campzone. Volgend jaar oktober 3 weken zuid afrikaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, dat weer ik nog ja. Daar ging martijn ook heen. Hoe heet het ook alweer?
Ik denk niet dat het wat voor mij zou zijn.
Doe mij maarThailand
![]()
hoe is het met je rijlessen Merel? (je bent toch aan hetlessen?)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef Merel het volgende:
Weten jullie nog mijn fiets die gestolen was?
...
Dat is ie nog steeds
Maar m'n werk vergoedt em!!![]()
En ik wil oooook op vakantie.
Yup, 13 augustus afrijdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hoe is het met je rijlessen Merel? (je bent toch aan hetlessen?)
Check je PM, chicaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef miss_bleu het volgende:
zich rip. Waar blijft een foto van jouw liefje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |