Niet "knuffelen"?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken, lieverd. Ik blijf natuurlijk ook liever de hele nacht met je ... ehhh ... praten [afbeelding]
Ik zou Aarti best wel willen knuffelen hihihihihihihiquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet "knuffelen"?
Dat doe jij toch altijd met dansmeisjes?
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga er ook in
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:13 schreef mcDavid het volgende:
Cake was TOF!
hey Nachtwachtquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Sander170 het volgende:
Nou voor de mensen die nog aanwezig zijn, een goedenacht.
En koffie drinken we ook nog volop, zo niet, ik lekker wel.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:18 schreef Sander170 het volgende:
Gezellig zo.![]()
Maar zie het liever zo, of eigenlijk vooral zo >![]()
Ja al dat rare gedoe zal ik nooit meer vergeten tussen ons hahaha.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef Houniet het volgende:
sander weet je nog hoe we het een keer hadden over vreemd slapen etc. werd vannacht wakker, lag me arm toch raar. ik voelde hem niet. totaal GEEN gevoel in, echt engwas ook gelijk wakker
hij sliep dus, me arm was helemaal koud. toen heb ik me arm opgetild en op mijn schoot gelegd. voelde het warme bloed er zo instromendaarna prikken als de ziekte pff. . . na een kwartier kon ik weer slapen
vage shit hoe je zo op je arm kan liggen
Ja ik had het al terug gelezen, niet de tent afbreken hé.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
juh geen ouders meer* net vermoord met een stanley mes * (nah zijn op vakantie )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |