Vind je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:17 schreef burtbeej het volgende:
[..]
ZZzzzzzzzzzzzz tis gewoon zoiets als 'schelden' met klote/kut ofzo... jij denkt wel weer lekker ver.
Dikke luierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Gigageil het volgende:
Amanda II( die met dat witte bloesje die staat of ze in haar broek gescheten heeft)
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Gigageil het volgende:
Amanda II( die met dat witte bloesje die staat of ze in haar broek gescheten heeft)
dat meen je niet, hier heeft het gehageld, en het is koud.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier (070) volop zon en 21,4 graden
Hier schijnt de hele dag al de zon..kom net uit de tuin, veel te heetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat meen je niet, hier heeft het gehageld, en het is koud.![]()
Amsterdam is heeeell zonning! 22 Graden en een blauwe lucht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hier schijnt de hele dag al de zon..kom net uit de tuin, veel te heet![]()
Ja hoor, lekker weer. Op de boulevard is het zelfs druk. Alle terrasjes zitten vol.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Sommigen denken dat ik lieg maar jij bewijst mijn gelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Amsterdam is heeeell zonning! 22 Graden en een blauwe lucht.
Mag het weer nu weer naar de achtergrond? Ik had nog een vraag, niemand weet het?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker weer. Op de boulevard is het zelfs druk. Alle terrasjes zitten vol.
Ja, Natasia en Amanda ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
Wat doet Lieke in haar badjas in dat kippenhok? Loopt ze straks ook mee?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat ik lieg maar jij bewijst mijn gelijk![]()
Precies, die vraagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Natasia en Amanda ook.
Het ligt dus niet aan de goeie god himself...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:25 schreef riri het volgende:
Brian is er achter door Nadia dat het allemaal met jaloezie te maken heeft wat Amanda betreft,Brian is hierdoor gestreeld en gaat weer koetsiekoetsiejen
hoe dom is ie
nope.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nog wel half meegekregen... ze kende de pasjes niet?
Buik !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nog wel half meegekregen... ze kende de pasjes niet?
Ik heb een déjà vuquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig, nu worden de half gebakken biefstukken aan een vork gespiest en doormidden gesneden. Hoe kun je ze nog beter laten leeglopen !
Daar hebben ze alleen maar rattenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:28 schreef Gigageil het volgende:
Hebben ze op de Antillen geen biefstuk of zo ? Die gozer kan echt geen biefstuk bakken...![]()
Die gozer kan niks, behalve schelden in 3 talen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:28 schreef Gigageil het volgende:
Hebben ze op de Antillen geen biefstuk of zo ? Die gozer kan echt geen biefstuk bakken...![]()
Er is echt iets niet goed aan die meid. Ik dacht dat ze het over de pasjes had, maar het zal inderdaad wel gaan om die buitensporig dikke, wanstaltige, aan alle kanten uitpuilende buik. Jemig.quote:
vette reet en hangtietenquote:
Wat doet Dennis daar links in beeld?quote:
Die heeft hij i.d.d. vakkundig afgemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "De biefstuk is niet zo goed gelukt" ....... Wat gek toch !
Een schoenzool is waarschijnlijk smakelijker. Zonde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De biefstuk is niet weg te krijgen
[afbeelding]
Ze is vandaag in de aanbieding.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
Wat fluiterde Natasia nou, iets met neem dan eens een echte vrouw?
Heb het niet gehoord, maar het zou me niets verbazen. Die komt klaar op de onenigheid van die twee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
Wat fluiterde Natasia nou, iets met neem dan eens een echte vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |