Wie heeft het nu uiteindelijk uitgemaakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:50 schreef SiRojK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DE KOGEL IS DOOR DE KERK!! HET IS UIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk momentje om vanavond na de poweryoga mee tot nog meer rust te komen! Ik gok op een VOLfilmpje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda is Para.....slaat Brian, gooit met kussens en is razend...
leuk!![]()
Nee Brian, dat is geen bescherming, dat is beknotting.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik bescherm haar voor al die f*cking butlers, die haar willen volgieten en bespringen"
[afbeelding]
Maar het kan toch geen kwaad verder, butlers bespringen??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Brian is de enige in dat hok die haar kan begeleiden, zeker op het geboed van alcohol, anders zou ze iedere butler bespringen.
Maar wees nou eerlijk, Brian of geen Brian: als partner kun je dat kind toch nooit alleen laten? Zeker niet met drank en andere mannen in de buurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee Brian, dat is geen bescherming, dat is beknotting.
Laat ons nog even dagdromen.quote:
Mijn idee, dat doet Natasja ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Maar het kan toch geen kwaad verder, butlers bespringen??
Dat klopt. Maar dan zou het kiezen of delen zijn. Brian wil veranderen, zijn wil opleggen en de baas spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
Maar wees nou eerlijk, Brian of geen Brian: als partner kun je dat kind toch nooit alleen laten? Zeker niet met drank en andere mannen in de buurt.
Precies!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef riri het volgende:
Altijd hetzelfde liedje.....eerst fijn vinden dat iemand onderuit gaat en dan de moederkloek spelen die Natasia
Dat moet iedereen toch zelf wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wees nou eerlijk, Brian of geen Brian: als partner kun je dat kind toch nooit alleen laten? Zeker niet met drank en andere mannen in de buurt.
Hij zal zich wel niet meer gebonden voelen, getart man als hij isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef Marrije het volgende:
Brian ziet de modellen en haalt ff zijn tong over zijn lippen![]()
Zijn dat modellen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef Marrije het volgende:
Brian ziet de modellen en haalt ff zijn tong over zijn lippen![]()
Oh was jij dat bij v.d. Valk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Maar het kan toch geen kwaad verder, butlers bespringen??
Ik bespring wel eens serveersters.
De toekomst voor Amanda in een notendop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat meisje kreng verpest zeg door haar moeder......echt, dat komt nooit meer goed.....
Bespreek alvast een raam voor haar aankomende Loverboy....daar kan ze de hele dag in het middelpunt staan, volgesmeert met make-up, een grote witte uilenbril, minirokjes, extensions, sigaretje in haar scheve muil, en maar lonken naar alle geile hoerenlopers van de stad die haar voor ze klaargekomen zijn nog enigzins wat aan vinden ......met de nadruk op VOOR...![]()
Dat is ook waarom ik Brian Amanda wel gun. Maar een aardige man wens je zo'n meid toch niet toe.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dan zou het kiezen of delen zijn. Brian wil veranderen, zijn wil opleggen en de baas spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |