Heb jij nou ook al problen met je enter?quote:
Nee, mijn Enter doet het gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al problen met je enter?![]()
ik heb geen zin meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
gaan we niet verder vandaag ofzo?
als je maar weet wanneer je op enter moet drukkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:09 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Nee, mijn Enter doet het gewoonMaar ik heb zelfs een alternatieve toets voor de F5, dus als mijn F5 overleden is hoef ik niet te treuren, want ik heb gewoon een ander refreshbutton
Nou heb ik nog veel minder zin!quote:
Morgen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je maar weet wanneer je op enter moet drukken![]()
Als je tomtom aangeeft dat je rechtsaf moet, begint je stuur toch ook niet spontaan te draaienquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Profesor het volgende:
Overigens stom als je een scherm krijgt "druk op enter" waarom gaat dat niet automatisch???
omdat mensen dan helemaal niet meer lezen wat ze nou eingelijk aan het doen zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Profesor het volgende:
Overigens stom als je een scherm krijgt "druk op enter" waarom gaat dat niet automatisch???
Die dienen toch gestraft te worden voor hun eigen onwetendheid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
omdat mensen dan helemaal niet meer lezen wat ze nou eingelijk aan het doen zijn![]()
het probleem is meer, dat er een uitleg staat, en mensen nog gaan vragen of ze nou wel of niet op enter moeten drukkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:41 schreef Profesor het volgende:
[..]
Die dienen toch gestraft te worden voor hun eigen onwetendheid.![]()
Ik word helemaal simpel van die "wilt u dit echt op de PC zetten" popups waarbij je op <enter> moet drukken.
Vaak heb ik dan geeneens zin om door te gaan..![]()
Je koopt een spel van 50 euro en dan zou je bij het eerste beste scherm nog gaan twijfelen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
het probleem is meer, dat er een uitleg staat, en mensen nog gaan vragen of ze nou wel of niet op enter moeten drukken![]()
1 keer bevestigen, je windows start balk gelijk naar de klote, standaard naar je program files ed. ....quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef Profesor het volgende:
[..]
Je koopt een spel van 50 euro en dan zou je bij het eerste beste scherm nog gaan twijfelen..
mm.. ..nee. nu ik er nog over nadenk, leg ik het spel maar in de kast en ga ik lekker buiten spelen..
(Bij "oude" spellen was één keer bevestigen (oftewel de opdracht geven tot installatie) voldoende)
Nee, tegenwoordig moet je tijdens de installatie éérst even goed kijken of je geen Google Toolbar of andere shit erbij installeert. Moet je alsnóg kijken wat je doet, en simpelweg next>next>next>next>finish is dan érg frustrerend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1 keer bevestigen, je windows start balk gelijk naar de klote, standaard naar je program files ed. ....
Dat is zo 1820, dus wees blij dat je op enter mag drukken![]()
en dan uiteindelijk nog een of andere readme standaard laten openen,quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig moet je tijdens de installatie éérst even goed kijken of je geen Google Toolbar of andere shit erbij installeert. Moet je alsnóg kijken wat je doet, en simpelweg next>next>next>next>finish is dan érg frustrerend.
Buiten dat ik net weer even op enter moest drukken (ja ik hem wel gelezen wat er stond!)quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Blah, ik ga maar ff roken ofzo
Dit is serieus ja!quote:
Gewoon op enter drukken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef Matel het volgende:
Probeer mensen het principe van mappen maar eens uit te leggen. Das pas moeilijk voor sommige mensen. Of probeer eens uit te leggen dat je soms meerdere programma's nodig hebt die je na elkaar moet uitvoeren (1. video ophalen van de camera en opslaan, 2. video importeren in videobewerkingsprogramma, 3. video branden op dvd). En dan moet je dus weten hoe je met mappen om moet gaan want anders vind je de gemaakte bestanden nooit terug. Vrolijk alles onder C: opslaan hebben sommige mensen ook een handje van..... 'dat is makkelijk te vinden'. Ja, totdat er 100+ bestanden instaan ja..
Ik snap je probleem, en leef met je mee ...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef Matel het volgende:
Probeer mensen het principe van mappen maar eens uit te leggen. Das pas moeilijk voor sommige mensen. Of probeer eens uit te leggen dat je soms meerdere programma's nodig hebt die je na elkaar moet uitvoeren (1. video ophalen van de camera en opslaan, 2. video importeren in videobewerkingsprogramma, 3. video branden op dvd). En dan moet je dus weten hoe je met mappen om moet gaan want anders vind je de gemaakte bestanden nooit terug. Vrolijk alles onder C: opslaan hebben sommige mensen ook een handje van..... 'dat is makkelijk te vinden'. Ja, totdat er 100+ bestanden instaan ja..
Enter the Dragon.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik snap je probleem, en leef met je mee ...
MAAR DIT GAAT OVER ENTER DRUKKEN!
Als je nou bedoeld dat mensen zonder te lezen op ENTER drukken
en alles in de c root opslaan, dat klopt het tenminste bij dit topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |