Whehe... ook dat is pure psychologie. Dan lijkt het alsof jij keiveel meer werk hebt verzet alquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Het was tijdens het plukken van die dingen de bedoeling dat ook de tomaten die op de grond vielen werden opgeraapt...
Nou je raadt het al... in de zomer mochten de bevallige jonge dames, met weinig verhullende niemendalletjes onder toeziend oog van de heeren controleurs, waartoe ik zelf ook behoorde, de tomaten van de grond rapen!![]()
dat is uhh... uniekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Het raam naast me begint te kraken.
goed gezegdquote:
Dat voorspelt weinig goeds.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Het raam naast me begint te kraken.
Huh. Jij zit toch thuus, te lamballenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
zodra jij drinkt, lul ik je me bed in
Das normaal in de tomatenbranche hoorquote:
Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ik daar dan maar alleen lig is het me nu ook al prima.![]()
viezerik michel danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Nietus.. gewoon vies want ik rook geen peuken meer
Ha, wat ben jij toch gezelligquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .
Prima.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .
Dat gebeurt bij tomaten ook wel, maar minder...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Ik ken alleen de aardbeienbranche.Daar wordt er gewoon mee geworpen.
preciesquote:
Lui?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
waarom ben ik nog geen boodschappen aan het doen?
Dat zei mijn ex toenertijd ook wel eens als ik dat deedquote:
Omdat je dit leuker vindt, boodschappen kan zo ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
minder FOKKEN meer boodschappenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
dan gaan we samen fokken!~quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima.neem ik mijn laptop mee, kan ik dat vanuit bed doen.
Ja, en slaperigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
Lui?
ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lui.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat je dit leuker vindt, boodschappen kan zo ook nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |