ik vind je aardigquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En waarom moet ik mij nu rot voelen?![]()
Dat heb ik net al twee dagen achter elkaar gegetenquote:
Toevallig heb ik dat net niet in huis, normaal gesproken altijd een potje in de kast staan, maar nu...quote:
rijst met kipquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat heb ik net al twee dagen achter elkaar gegetenIk dacht aan iets anders. Maar pasta carbonara heeft zeker mijn gedachten een bezoekje gebracht
![]()
Ik dacht ook aan rijst, maar om nu meteen aan de tika massala te gaan gaat me ook wat ver.
Ja, maar die sausjes die er bij zitten bevatten of veel kruiden of veel kokos en beide hoef ik vandaag even niet in mijn sausquote:
hmmmquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, maar die sausjes die er bij zitten bevatten of veel kruiden of veel kokos en beide hoef ik vandaag even niet in mijn saus![]()
Soepquote:
doe dat laatste dan maar jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
SoepGeef mij maar wat vast voedsel. Pizza is een beetje te vet helaas. Misschien aardappel puree met een stukje vlees en wat groente
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb nog steeds spierpijn![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:08 schreef -scorpione- het volgende:
Ik neem nu eerst even een plakje koek met wat boter en een kopje thee![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:13 schreef Emel het volgende:
[..]
doe dat laatste dan maar jade rest wil je toch niet
![]()
Ik probeerde je te helpenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
nu moet je niet gaan doen alsof je hierboven een tsunami van briljante ideeen op mij hebt afgevuurd...
Dan is het goed!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
nou nou, kom kom, ik waardeer je echt wel hoor
![]()
af en toe zeuren is niet verkeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
och, iedereen heeft wel eens iets, ik moet dus niet zo zeuren![]()
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet eten om snel beter te worden en ik wil morgen gewoon weer aan het werk zonder wéér met barstende koppijn thuis te komen. Ik verveel me gewoon dood thuisquote:
Ga je toch even een stukje wandelen..frisse lucht doet je goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet eten om snel beter te worden en ik wil morgen gewoon weer aan het werk zonder wéér met barstende koppijn thuis te komen. Ik verveel me gewoon dood thuis![]()
Misschien moet ik idd toch maar eventjes de deur uit, even wat frisse lucht. Haal ik op de terugweg wat fruit opquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:29 schreef Emel het volgende:
[..]
Ga je toch even een stukje wandelen..frisse lucht doet je goed
Eet veel fruit! En voldoende drinken. En veel rusten.
Jah, doe dat joh..is goed voor jequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Misschien moet ik idd toch maar eventjes de deur uit, even wat frisse lucht. Haal ik op de terugweg wat fruit op![]()
ik begrijp het welquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef -scorpione- het volgende:
Later![]()
En sorry dat ik vandaag zo prikkelbaar ben, hoort er bij als je ziek bent![]()
En dan is het 5 uurquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef SYCO het volgende:
nog 15minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |