Waar in Turkije?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef ClioSporT het volgende:
Dank u,
Heb nog plek in de auto, wie komt er mee
Ik ook, daarom heb ik 'em gekochtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef Emel het volgende:
[..]
met zo'n ondertitel, wil ik er meer over weten![]()
Laat even weten of het een goed/leuk boek is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik 'em gekocht![]()
Niet voor de VS?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Emel het volgende:
[..]
Laat even weten of het een goed/leuk boek is.![]()
ik ga dit boek halen:
[afbeelding]
'Ik heb dit boek voor Europa geschreven. Het gaat over mensen, over kunst, over religie, over seks, over film, over het belang van radio en televisie. Ik schuif de gordijnen opzij en laat de islam als levenswijze zien. Wat getoond wordt geeft een dieper inzicht. In Het huis van de moskee verwerk ik ook passages uit de Koran. Het gaat me vooral om de geest van de Koran als boek, niet als religieuze leidraad. Ik wil de milde islam laten zien, niet die van het radicalisme.'
Kader Abdolah
hahaha inderdaad..Iran en VS?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niet voor de VS?Dat hebben ze blijkbaar al opgegeven
![]()
Misschien wel een leuk boek![]()
Mooi schrijven doet mij vaak niet zo veel helaas. Ik houd van simpel en effectief en niet van als schrijvers 10 zinnen gebruiken als het ook in één zin kan, dan kan ik mijn concentratie er niet meer bijhouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:39 schreef Emel het volgende:
Ik lees boeken van Afghaanse en Iraanse auteurs..![]()
Ik vind dat ze heel mooi schrijven![]()
Cussler boeken schijnen wel effectief te zijn, maar daar moet ik zelf ook nog aan beginnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef SYCO het volgende:
sarma moet met salca emel, wist je dat niet??
en nu we het toch over boeken hebben, weet iemand een no-brainer voor mij die ik snel kan doorlezen tijdens mijn verveel momenten. ben heel internet wel een beetje zat onderhand nu ik van 8 tot 5 er ook achter zit
daarin verschillen we dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Mooi schrijven doet mij vaak niet zo veel helaas. Ik houd van simpel en effectief en niet van als schrijvers 10 zinnen gebruiken als het ook in één zin kan, dan kan ik mijn concentratie er niet meer bijhouden.
Ik houd ook meer van actieboeken en boeken met leuke feitjes en anecdotes verweven in het verhaal (vgl Dan Brown). Als het me te vaag wordt of te rare typetjes dan haak ik af, ik houd niet zo van 'alto'![]()
hehe, eindelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef Emel het volgende:
[..]
daarin verschillen we dus![]()
Ik lees ook wel graag Dan Brown boeken enzo..maar boeken die met emotie/gevoel/passie geschreven zijnik hou niet van teveel actieboeken
![]()
Wat salca?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef SYCO het volgende:
sarma moet met salca emel, wist je dat niet??
en nu we het toch over boeken hebben, weet iemand een no-brainer voor mij die ik snel kan doorlezen tijdens mijn verveel momenten. ben heel internet wel een beetje zat onderhand nu ik van 8 tot 5 er ook achter zit
Dit:quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef -scorpione- het volgende:
James Rollins is verreweg mijn favo schrijverheb zijn nieuwste boek al aangeschaft voor als het wat donkerder wordt buiten en tegen die tijd ligt er weer een nieuwe paperback van hem ook in de winkel
![]()
Jah..anders wordt het snel saaiquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
hehe, eindelijkVerschilletje moet kunnen
![]()
Dat is tot nu toe het mooiste boek dat ik heb gelezen (Map of bones is de Engelse titel en ik heb deze uiteraard in het Engels gelezen). Daarna volgt het Bernini mysterie (Angels and demons) en dan Da vinci code.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Dit:
[afbeelding]
Net zo spannend als Dan Brown of spannender?
ik ga zo maar even boodschappen doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ga me trouwens eens even opmaken voor de lunchIk moet goed eten en aansterken dan kan ik snel weer aan het werk
![]()
hmm..ik ga het proberen, wie weet vind ik het geweldigquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe het mooiste boek dat ik heb gelezen (Map of bones is de Engelse titel en ik heb deze uiteraard in het Engels gelezen). Daarna volgt het Bernini mysterie (Angels and demons) en dan Da vinci code.
Black Order is net uit en de Judas Strain komt er aan. Welke jouw misschien wel vooral gaat interesseren is Sandstorm, één van zijn eerdere boeken![]()
jah of je gaat even naar een boekenzaakquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef SYCO het volgende:
ik ga hem bestellen, via bol is toch het beste??
boekenzaakquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef SYCO het volgende:
ik ga hem bestellen, via bol is toch het beste??
Ik kan je in Izmit op de bus zettenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Waar in Turkije?
dump je me even in Ankara?
en hoe lang ben ik onderweg naar Ankara?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik kan je in Izmit op de bus zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |