Schaam jequote:
scorpquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Schaam jeWat een boutkarakter is dat zeg
![]()
Nou, en ik ben dus weer ziek, dat is wel duidelijkGister toch een k*tavond gehad
mijn hoofd explodeerde bijna en ik ging na een veels te lange treinreis bijna van m'n stokje in hoogcatarijne. Toch iets te vroeg weer begonnen met werken denk ik
![]()
Nou goed, weer een dagje thuis dus, uitzieken![]()
hem?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Subtiel Emel, je kunt hem ook gewoon op een date vragen hoor![]()
Ik kan me echt niet meer voor de geest halen dat ik langer dan 1 dag ziek ben geweest. Ik voel me wel vaker even niet lekker en de laatste keer dat ik hoge koorts heb gehad is toch ook alweer meer dan 20 jaar geleden. Ik ben het gewoon niet gewend om langer dan een dag thuis te zitten. Gewoon doorgaan is namelijk de beste remedie vaak.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef Emel het volgende:
[..]
scorpik maakte me zorgen om je, ik vroeg me af hoe het met je ging...jammer dat je nog ziek bent
probeer goed uit te zieken.
ik begrijp het..maar let op jezelf scorpquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet meer voor de geest halen dat ik langer dan 1 dag ziek ben geweest. Ik voel me wel vaker even niet lekker en de laatste keer dat ik hoge koorts heb gehad is toch ook alweer meer dan 20 jaar geleden. Ik ben het gewoon niet gewend om langer dan een dag thuis te zitten. Gewoon doorgaan is namelijk de beste remedie vaak.
Ik kom er wel weer bovenop. Lekker rustig aan doen, beetje lezen, beetje slapen, wat eten en drinken en een paracetamolletje dan moet ik zo weer op de been zijn![]()
Alles goed met jou? Lekker vrij zeker?![]()
halloquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef SYCO het volgende:
gotmorgen!
Sarma (Roemeens: Sarmale) is een Turks gerecht dat zeer populair is in Turkije, Centraal-Azië en de Balkan. De lekkernij bestaat uit een speciaal toebereid vulsel van rijst, tomaten en gehakt, dat wordt opgerold in druivenbladeren. Sarma betekent opgerold in het Turks.quote:
Sarma is often served as a one of the main dishes during wedding ceremoniesquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Sarma (Roemeens: Sarmale) is een Turks gerecht dat zeer populair is in Turkije, Centraal-Azië en de Balkan. De lekkernij bestaat uit een speciaal toebereid vulsel van rijst, tomaten en gehakt, dat wordt opgerold in druivenbladeren. Sarma betekent opgerold in het Turks.
Het wordt gekookt, maar kan enkel koud geserveerd worden met verse citroenen.
Wellicht dat de bovengenoemde serverings wijze gehanteerd wordt in Turkije, maar in Roemenië is het gebruikelijk het gerecht warm te serveren in combinatie met Chilipeper en Mamaliga.
Ook in de landen van voormalig Joegoslavië wordt dit gerecht gegeten.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sarma is often served as a one of the main dishes during wedding ceremonies![]()
Zit er wat in de pijplijn?
![]()
Ohquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
niet dat ik het weet
![]()
Turken eten regelmatig Sarma, maar met feestdagen moet je het wel serveren![]()
Hier is het afwachten nog of het gaat regenen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Hier is het ondertussen droog, maar het heeft wel geregend vandaag![]()
Ik ga zo maar weer even een stukje lezen. Ik ga beginnen in het boek 'Het laatste geheim', ben benieuwd of het wat is![]()
yep, yoghurtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is yogurt zeker wat er op zit? heb gehoord dat Turken dat overal opgooien![]()
Ondertitel: 'oog in oog met een voorspelling die 5000 jaar geleden is opgeschreven. Door god zelf...'quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Hier is het afwachten nog of het gaat regenen..
Waarover gaat het boek? Over een geheim?![]()
met zo'n ondertitel, wil ik er meer over wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ondertitel: 'oog in oog met een voorspelling die 5000 jaar geleden is opgeschreven. Door god zelf...'
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef ClioSporT het volgende:
volgende week dinsdag naar Turkije, yehoee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |