Schaam jequote:
scorpquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Schaam jeWat een boutkarakter is dat zeg
![]()
Nou, en ik ben dus weer ziek, dat is wel duidelijkGister toch een k*tavond gehad
mijn hoofd explodeerde bijna en ik ging na een veels te lange treinreis bijna van m'n stokje in hoogcatarijne. Toch iets te vroeg weer begonnen met werken denk ik
![]()
Nou goed, weer een dagje thuis dus, uitzieken![]()
hem?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Subtiel Emel, je kunt hem ook gewoon op een date vragen hoor![]()
Ik kan me echt niet meer voor de geest halen dat ik langer dan 1 dag ziek ben geweest. Ik voel me wel vaker even niet lekker en de laatste keer dat ik hoge koorts heb gehad is toch ook alweer meer dan 20 jaar geleden. Ik ben het gewoon niet gewend om langer dan een dag thuis te zitten. Gewoon doorgaan is namelijk de beste remedie vaak.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef Emel het volgende:
[..]
scorpik maakte me zorgen om je, ik vroeg me af hoe het met je ging...jammer dat je nog ziek bent
probeer goed uit te zieken.
ik begrijp het..maar let op jezelf scorpquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet meer voor de geest halen dat ik langer dan 1 dag ziek ben geweest. Ik voel me wel vaker even niet lekker en de laatste keer dat ik hoge koorts heb gehad is toch ook alweer meer dan 20 jaar geleden. Ik ben het gewoon niet gewend om langer dan een dag thuis te zitten. Gewoon doorgaan is namelijk de beste remedie vaak.
Ik kom er wel weer bovenop. Lekker rustig aan doen, beetje lezen, beetje slapen, wat eten en drinken en een paracetamolletje dan moet ik zo weer op de been zijn![]()
Alles goed met jou? Lekker vrij zeker?![]()
halloquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef SYCO het volgende:
gotmorgen!
Sarma (Roemeens: Sarmale) is een Turks gerecht dat zeer populair is in Turkije, Centraal-Azië en de Balkan. De lekkernij bestaat uit een speciaal toebereid vulsel van rijst, tomaten en gehakt, dat wordt opgerold in druivenbladeren. Sarma betekent opgerold in het Turks.quote:
Sarma is often served as a one of the main dishes during wedding ceremoniesquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Sarma (Roemeens: Sarmale) is een Turks gerecht dat zeer populair is in Turkije, Centraal-Azië en de Balkan. De lekkernij bestaat uit een speciaal toebereid vulsel van rijst, tomaten en gehakt, dat wordt opgerold in druivenbladeren. Sarma betekent opgerold in het Turks.
Het wordt gekookt, maar kan enkel koud geserveerd worden met verse citroenen.
Wellicht dat de bovengenoemde serverings wijze gehanteerd wordt in Turkije, maar in Roemenië is het gebruikelijk het gerecht warm te serveren in combinatie met Chilipeper en Mamaliga.
Ook in de landen van voormalig Joegoslavië wordt dit gerecht gegeten.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sarma is often served as a one of the main dishes during wedding ceremonies![]()
Zit er wat in de pijplijn?
![]()
Ohquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
niet dat ik het weet
![]()
Turken eten regelmatig Sarma, maar met feestdagen moet je het wel serveren![]()
Hier is het afwachten nog of het gaat regenen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Hier is het ondertussen droog, maar het heeft wel geregend vandaag![]()
Ik ga zo maar weer even een stukje lezen. Ik ga beginnen in het boek 'Het laatste geheim', ben benieuwd of het wat is![]()
yep, yoghurtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is yogurt zeker wat er op zit? heb gehoord dat Turken dat overal opgooien![]()
Ondertitel: 'oog in oog met een voorspelling die 5000 jaar geleden is opgeschreven. Door god zelf...'quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Hier is het afwachten nog of het gaat regenen..
Waarover gaat het boek? Over een geheim?![]()
met zo'n ondertitel, wil ik er meer over wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ondertitel: 'oog in oog met een voorspelling die 5000 jaar geleden is opgeschreven. Door god zelf...'
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef ClioSporT het volgende:
volgende week dinsdag naar Turkije, yehoee
Waar in Turkije?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef ClioSporT het volgende:
Dank u,
Heb nog plek in de auto, wie komt er mee
Ik ook, daarom heb ik 'em gekochtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef Emel het volgende:
[..]
met zo'n ondertitel, wil ik er meer over weten![]()
Laat even weten of het een goed/leuk boek is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik 'em gekocht![]()
Niet voor de VS?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Emel het volgende:
[..]
Laat even weten of het een goed/leuk boek is.![]()
ik ga dit boek halen:
[afbeelding]
'Ik heb dit boek voor Europa geschreven. Het gaat over mensen, over kunst, over religie, over seks, over film, over het belang van radio en televisie. Ik schuif de gordijnen opzij en laat de islam als levenswijze zien. Wat getoond wordt geeft een dieper inzicht. In Het huis van de moskee verwerk ik ook passages uit de Koran. Het gaat me vooral om de geest van de Koran als boek, niet als religieuze leidraad. Ik wil de milde islam laten zien, niet die van het radicalisme.'
Kader Abdolah
hahaha inderdaad..Iran en VS?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niet voor de VS?Dat hebben ze blijkbaar al opgegeven
![]()
Misschien wel een leuk boek![]()
Mooi schrijven doet mij vaak niet zo veel helaas. Ik houd van simpel en effectief en niet van als schrijvers 10 zinnen gebruiken als het ook in één zin kan, dan kan ik mijn concentratie er niet meer bijhouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:39 schreef Emel het volgende:
Ik lees boeken van Afghaanse en Iraanse auteurs..![]()
Ik vind dat ze heel mooi schrijven![]()
Cussler boeken schijnen wel effectief te zijn, maar daar moet ik zelf ook nog aan beginnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef SYCO het volgende:
sarma moet met salca emel, wist je dat niet??
en nu we het toch over boeken hebben, weet iemand een no-brainer voor mij die ik snel kan doorlezen tijdens mijn verveel momenten. ben heel internet wel een beetje zat onderhand nu ik van 8 tot 5 er ook achter zit
daarin verschillen we dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Mooi schrijven doet mij vaak niet zo veel helaas. Ik houd van simpel en effectief en niet van als schrijvers 10 zinnen gebruiken als het ook in één zin kan, dan kan ik mijn concentratie er niet meer bijhouden.
Ik houd ook meer van actieboeken en boeken met leuke feitjes en anecdotes verweven in het verhaal (vgl Dan Brown). Als het me te vaag wordt of te rare typetjes dan haak ik af, ik houd niet zo van 'alto'![]()
hehe, eindelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef Emel het volgende:
[..]
daarin verschillen we dus![]()
Ik lees ook wel graag Dan Brown boeken enzo..maar boeken die met emotie/gevoel/passie geschreven zijnik hou niet van teveel actieboeken
![]()
Wat salca?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef SYCO het volgende:
sarma moet met salca emel, wist je dat niet??
en nu we het toch over boeken hebben, weet iemand een no-brainer voor mij die ik snel kan doorlezen tijdens mijn verveel momenten. ben heel internet wel een beetje zat onderhand nu ik van 8 tot 5 er ook achter zit
Dit:quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef -scorpione- het volgende:
James Rollins is verreweg mijn favo schrijverheb zijn nieuwste boek al aangeschaft voor als het wat donkerder wordt buiten en tegen die tijd ligt er weer een nieuwe paperback van hem ook in de winkel
![]()
Jah..anders wordt het snel saaiquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
hehe, eindelijkVerschilletje moet kunnen
![]()
Dat is tot nu toe het mooiste boek dat ik heb gelezen (Map of bones is de Engelse titel en ik heb deze uiteraard in het Engels gelezen). Daarna volgt het Bernini mysterie (Angels and demons) en dan Da vinci code.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Dit:
[afbeelding]
Net zo spannend als Dan Brown of spannender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |