Jij bent er zeker zo een die geld geeft aan zo'n zwever?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef SHE het volgende:
Pas maar op voor karma. Nu krijg jij kanker of je komt in een volgend leven terug als smerige zwerver.
Oh jawelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef Kiegie het volgende:
Wij hippies maken van de wereld een veel fijnere plek, en jij kan daar met je domme reactionaire hoofdje lekker niks tegen doen!
![]()
Dan heeft die gozer er blijkbaar een fulltime-job aan.. da's toch ook wel respect waard?quote:Op station Arnhem Centraal loopt altijd dezelfde junk rond, om bij iedereen 50 cent te schooieren voor z'n treinkaartje
Waarom is het zo dat sommige mensen 12 uur per dag moeten werken voor hun geld en er op hun neergekeken wordt als ze een daarmee een breedbeeld TV kunnen kopen of een grotere auto en zijn mensen die werkelijk niets aan de maatschappij toevoegen en afhankelijk zijn van anderen "bewonderingswaardige en moedige" mensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:02 schreef Scandalous het volgende:
Lekker schijt hebben aan elkaar inderdaad, is veel beter!
Is dat die troela naast de Pathe met d'r bordje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef Johnns het volgende:
Zo heb je in Groningen ook zo'n vaag wijf dat altijd in het Duits tegen je begint te lullen, dat ze nog 3,50, nodig heeft voor een buskaartje terug naar het 3e rijk.![]()
Bij een instrument spelen, hoe vals het vaak klinkt, proberen ze nog tenmiste een service te verlenen / er iets voor terug te doen. Mensen die gewoon hun hand ophouden en verwachten dat je hun alcohol / drugs gaat spekken verdienen niets.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef Aasgier het volgende:
Ik geef ook weleens wat.
Je kan het ook als werk zien.
Ga jij daar maar de lol de hele dag krantjes verkopen of op een instrumentje spelen.. het is in principe ook werk.
En veel kijken je ook nog vuil aan.
Lijkt me echt een kut beroep, daar niet van
Volgens mij verdiend die Rotterdammer die de Doors en consorten speelt dan ook geld als watern.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:20 schreef Lemmiwinks het volgende:
Bij een instrument spelen, hoe vals het vaak klinkt, proberen ze nog tenmiste een service te verlenen / er iets voor terug te doen.
Mee eensch is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Waarom is het zo dat sommige mensen 12 uur per dag moeten werken voor hun geld en er op hun neergekeken wordt als ze een daarmee een breedbeeld TV kunnen kopen of een grotere auto en zijn mensen die werkelijk niets aan de maatschappij toevoegen en afhankelijk zijn van anderen "bewonderingswaardige en moedige" mensen.
Wat dan? Moet ik hem gaan belonen omdat hij z'n crack weer heeft kunnen scoren? Donder op zeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:02 schreef Scandalous het volgende:
Lekker schijt hebben aan elkaar inderdaad, is veel beter!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef Johnns het volgende:
Zo heb je in Groningen ook zo'n vaag wijf dat altijd in het Duits tegen je begint te lullen, dat ze nog 3,50, nodig heeft voor een buskaartje terug naar het 3e rijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |