Pas sinds jij weer terug bent, jong!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Fok forum verpauperd.
Ofwel je bent het hulpwerkwoord vergeten, ofwel je hebt een flexiefout gemaakt.quote:Fok forum verpauperd.
ben nooit echt weggeweest, eerder een sabbatical.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pas sinds jij weer terug bent, jong!
kijk dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:20 schreef --- het volgende:
Ga je mamma Naaien
Je komt net kijken, wat zeur je nou broekie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ben al een tijdje niet op het forum actief en nu week ik weer waarom.
Fok forum verpauperd.
Vroeger lag het niveau nog redelijke laag, maar nu is het echt diep in de grond.
Nog dommere reactie's, OP en topics.
Het doet me pijn om te zien. Me klompen breken er gewoon van :'(
Zal wel iets met de jeugd van tegenwoordig zijn. Van dat hele jump gedoe moet ik er ook al niks van hebben. Domme apen.
gezien je leeftijd moet je juist aan mijn kant staanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:23 schreef valek het volgende:
[..]
Je komt net kijken, wat zeur je nou broekie.
NU pas?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ben al een tijdje niet op het forum actief en nu week ik weer waarom.
Fok forum verpauperd.
Vroeger lag het niveau nog redelijke laag, maar nu is het echt diep in de grond.
Nog dommere reactie's, OP en topics.
Het doet me pijn om te zien. Me klompen breken er gewoon van :'(
Zal wel iets met de jeugd van tegenwoordig zijn. Van dat hele jump gedoe moet ik er ook al niks van hebben. Domme apen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |