Italie dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:14 schreef ETA het volgende:
[..]
fout.......... dit is Como, lijkt er niet echt op, maar je bent redelijk close:
[afbeelding]
land is goed in ieder gevalquote:
je moet helemaal niet! je MAG zo naar huis!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef ETA het volgende:
kmoet zo naar huis, tipje: "fb"
True!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef ETA het volgende:
Lugano ligt aan een meer (prachtig meer, geen foto voorhanden....), en stad/dorp op de foto ligt in een droog gebied.......................
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Assisi!
wel makkelijl... enige land waar ik het herken die bouwstijl..!![]()
wat een kut voorbeeld... de omgeving van het paterswoldsemeer ziet er lang niet zo tof uit als die foto!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
True!
Maar als je naar het paterswoldsemeer kijkt en je draait 180 graden dan zie je ook geen water meer..
Even denken hoor..
mmm steak... daar heb ik zin in...!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef ETA het volgende:
ok, genoeg met foto's gepimpt vandaagnog ff 5 minuten werken en dan nach hauze................ Macvoedsel denk ik vandaag.... te lui om te koken, en geen zin in steak of chinees eten.......
Nee, maar het is wel in de buurt waar ik door mama ben uitgepoept!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat een kut voorbeeld... de omgeving van het paterswoldsemeer ziet er lang niet zo tof uit als die foto!![]()
aan de begroeiing kna je beetje zien dat het een droog gebied isquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
True!
Maar als je naar het paterswoldsemeer kijkt en je draait 180 graden dan zie je ook geen water meer..
Even denken hoor..
nou... en? dus?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel in de buurt waar ik door mama ben uitgepoept!
Rooie Rinus en Pe Daalemmer!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef ETA het volgende:
"aan de pssst...psst... hoornse plas..........."
van wie komt dit? Elke rasechte groningen moet dit weten
[..]
aan de begroeiing kna je beetje zien dat het een droog gebied is
ik ook!!! op 1,5 km daar vandaan en ook opgegroeid daaroquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel in de buurt waar ik door mama ben uitgepoept!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Pe Daalemmer!
quote:
Rooie Rinus kom ik nog wel eens tegen in stad (als ik daar ben dan...quote:
ook een hele goede naam!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]doet me denken aan G. Roenvreter, voor de directeur van een milieuvervuilend bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |