Ik word er eigenlijk een beetje strontziek van...
die irritante sardientje.
Ik heb er gelijk al eentje:
Aaaaaaaaaah wah eeeeeeeeeennnnniiiiiiiggg
Goh wat worrik toch leuk gevonden altijd.
Mag ik even een teiltje????
Toen zag ze er pas leuk uit
auping moet gewoon flink gepaalt worden, misschien zit ze dan ook niet meer inde knel met haar irritatiegrens.
Zal zij de 1e zijn die doordraait?
Oooohhhhh wild vleeesssccchhhh!!!
Ahhhhhhh wah lekkuuuuuuuuuuuuhhhhhh joh!
En ondertussen kotsgebaren maken.
Over schijnheilig gesrpoken: spook!
Sabine is verwend (als ik dat mag concluderen)...
bianca: go girl, go girl! kill the bitch
quote:
op 10-13-1999 om 08:48 PM schreef intergalactic het volgende:
Zeg het kan aan mij liggen maar als je maar 100 piek hebt voor 8 man...dan ga je toch juist geen fruit kopen (laat staan dat je veel fruit kan kopen)...
Yep. Generaal Bart had het goed gezien: met pasta en rijst kom je een heel end, dat zit boordevol carbohydraten. Fruit geeft wel eventjes energie, maar da's ook weer snel weg. Geweldig trouwens, hoe de Rambo bij onze Bart naar boven kwam, toen Sabine het over het eten had. Nee, laat dat maar aan green beret Bart over: gepokt en gemazelt op het gebied van overleven onder zware omstandigheden. Normaal eet deze jongen natuurlijk dingen, waar een dier nog van moet kotsen, maar hier houdt-ie zich nog een beetje in voor Sabine.
De ex-commandant van Bart maakt zich diepe zorgen: niet om Bart, maar om de anderen! Hij heeft Bart getrained, weet, dat de jongen ALLES zal doen om te overleven. Leg die acht bodybags alvast maar klaar!
(met excuus voor diegenen die Rambo niet gezien hebben)
quote:
Sabine is verwend (als ik dat mag concluderen)...
Daar begint 't wel op te lijken ja.. Ik hoop niet dat ze d'r zometeen uitgaat, want ik hoop op heel leuke taferelen als er zometeen voedsel- en tabakstekort onstaat.
Het is een ding om voor de camera's heen en weer te paraderen als je een volle maag hebt, en bij stress aan je peukie kunt leuren. Maar let op: ondervoed, en met nicotinetekort zien onze helden er plots heel anders uit!
Bij de weg: het gelul over vitaminepillen en voedseltekort is een beetje overdreven. Gezonde mensen kunnen zonder die pillen, en minstens een week zonder eten.
MrMurphy
"Soms los je een probleem op door er keihard als een idioot op in te beuken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |