Ja, en waar komt die grote bulk vakantieverkeer langs op weg naar Duitsland, of het zuiden? Juist ja, A67, A73 etc, langs Venlo dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:07 schreef Devlinsect het volgende:
Hallo!
Het is zomertijd, vakantietijd. Omdat dus de meeste mensen vrij zijn, hebben we besloten om het van week 25 tot 31 dit aan te pakken.
Groeten,
de ambtenaar
Flikker op man. Als je over de A73 aan komt rijden naar wat vroeger de doden-kruising was en je wil linksaf de brug op richting Tegelen dan is daar vanaf volgende week nog maar 1 rijstrook beschikbaar. Belachelijk, en je kunt ook niet richting Blerick door er iets eerder vanaf te gaan, want dat is ook afgesloten, en de route die je dan moet nemen betekent dat je uiteindelijk over de oude brug langs de maas en langs het ziekenhuis moet om in Tegelen te komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:27 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind Venlo dus nog juist prettig om door te komen, het is juist Roermond dat nu zo'n ramp is...
Nog even wachten en we kunnen keihard op die weg pwnen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flikker op man. Als je over de A73 aan komt rijden naar wat vroeger de doden-kruising was en je wil linksaf de brug op richting Tegelen dan is daar vanaf volgende week nog maar 1 rijstrook beschikbaar. Belachelijk, en je kunt ook niet richting Blerick door er iets eerder vanaf te gaan, want dat is ook afgesloten, en de route die je dan moet nemen betekent dat je uiteindelijk over de oude brug langs de maas en langs het ziekenhuis moet om in Tegelen te komen![]()
Smerige kutflikkers.
Dat was laatst ook al een keer...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flikker op man. Als je over de A73 aan komt rijden naar wat vroeger de doden-kruising was en je wil linksaf de brug op richting Tegelen dan is daar vanaf volgende week nog maar 1 rijstrook beschikbaar. Belachelijk, en je kunt ook niet richting Blerick door er iets eerder vanaf te gaan, want dat is ook afgesloten, en de route die je dan moet nemen betekent dat je uiteindelijk over de oude brug langs de maas en langs het ziekenhuis moet om in Tegelen te komen![]()
Smerige kutflikkers.
Ja die beelden van Tajiri of hoe ie heet. Ik vind het ook niets.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja die beelden![]()
Het lichteffect op die brug met die glazen rand hebben ze dan wel weer leuk gedaan.
Eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja die beelden![]()
Het lichteffect op die brug met die glazen rand hebben ze dan wel weer leuk gedaan.
Verkapt kijk mij naar andre rieu zijn geweest zaterdag pats reactie!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef ioko het volgende:
Ik was ook niet echt blij verrast zaterdag. Ik moest van Utrecht naar Heerlen. Op de A2 dus al borden dat het zuiden slecht bereikbaar was via Eindhoven, of je via Nijmegen/Venlo/Roermond wil rijden.....
Eerst naar Nijmegen, waar ze aan de weg aan het werken waren, dit in samenspel met het vakantieverkeer op weg naar Duitsland en het Zuiden, leverde een paar korte files op. Daarna dus Venlo, waarbij ik niets aan het verhaal van TS heb toe te voegen, behalve dat ze bijna alle borden hadden verwijderd toen je eenmaal een half uur had gedaan over 3 km. Zo van: zoek het maar lekker zelf uit... Toen kwam ik in Roermond (na 5 schattige dorpjes/stadjes) en daar zijn ze aan de nieuwe rijksweg aan het werken: AHHHHH!. Ook daar waren borden blijkbaar wat duur, waardoor het wederom niet echt opschoot. 4 uur reizen op een stuk van minder dan 2 uur is niet echt mijn hobby.
Nu komt het beste: toen ik terugging verdomde ik het dus om de aangegeven routes te volgen (in Stein stond al aangegeven dat ik beter via Antwerpen kon rijden). En ben ik via de rondweg van Eindhoven gereden en ik was in 2 uur in Utrecht
.
Sorry?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef kampsjaak het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij naar andre rieu zijn geweest zaterdag pats reactie!
Dan had je dus beter vanuit Venlo via Duitsland kunnen rijden....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef ioko het volgende:
Ik was ook niet echt blij verrast zaterdag. Ik moest van Utrecht naar Heerlen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:40 schreef Klonk het volgende:
nu snapt iedereen uit de randstad eindelijk hoe hard we die snelweg hier nodig hebben, doet die enge Rieu toch nog iets goeds....
Las je dat in het fanclub blaadje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef kampsjaak het volgende:
Hetzelfde verhaal stond geloof ik zondag of maandag in een column de telegraaf, die knakker was dus vanuit utrecht naar maastricht (via venlo) geweest, dik vier uur over gedaan, en terug ook via/door eindhoven gereden, en er maar twee uur over gedaan. En die was dus naar andre rieu geweest. Ja, vraag me eigenlijk niet waarom ik dat hierneer zet......
Achteraf wel he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan had je dus beter vanuit Venlo via Duitsland kunnen rijden....Een en al Autobahn tot in Heerlen
![]()
inderdaad. Achtelijk klote dorpquote:
heb ik ook een paar keer gedaan maar dan de andere kant, tot dat de wouten opeens achter de struiken vandaan kwamen met een busje met 20 man. maargoed dat kennissen van ons daar wonen. dus ben ik daar maar even gebleven (gelukkig waren ze thuis) totdat de wouten weer weg waren. nu waag ik het er maar niet meer op, als ze een keer niet thuis ben ik alsnog de lul denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:22 schreef Klonk het volgende:
daar kwam ik laatst ook achter, ik voor het woonwagenkampje langs (bord 1 over het hoofd gezien), daarna bij het viaduct zie ik het eenrichtingsbord in eens staan
heb maar even gas gegeven en gedaan alsof mijn neus bloedde
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef TornadoDK het volgende:
idd wat een rukkers ff alles tegelijk verbouwen. denk je slim te zijn en binnendoor wegetjes te nemen, hebben ze er ook eenrichting verkeer van gemaakt. (bij egypte voor de bekende in Venlo/Tegelen)
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien heb je geen smaak.
Nee joh, in DE krant van nederland, de telegraafquote:
owquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:07 schreef kampsjaak het volgende:
[..]
Nee joh, in DE krant van nederland, de telegraaf![]()
Dat is het enige minpunt, maar gelukkig zie je niet zoveel van Roermond als je door die tunnel rijdtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:27 schreef fratsman het volgende:
Jamaar, Jamaar, over een paar maanden zijn we wel binnen 10 minuten in Roermond!
Jij woont in Belfeld, jij bent er zelfs in 5 minuten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat is het enige minpunt, maar gelukkig zie je niet zoveel van Roermond als je door die tunnel rijdt![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef Klonk het volgende:
Ik vind het prima zo, die A73 heb ik liever gisteren dan vandaag klaar, dat er dan extra overlast is neem ik voor lief nog even en we zoeven over mooi asfalt zonder stoplichten naar Maastricht.
Nadat ik de OP gelezen had, wist ik dat ik deze reactie tegen zou komen, en jawel, bij de 11de was het raak.quote:
Die grap kun je bij elke plaatsnaam wel maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Nadat ik de OP gelezen had, wist ik dat ik deze reactie tegen zou komen, en jawel, bij de 11de was het raak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |