helaas, dat gaat slechts op tot een euro of 45. Daarboven moet je alsnog betalen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:42 schreef zoalshetis het volgende:
zou je een amerikaanse neef iets als een 'cadeau' kunnen laten opsturen zonder daar invoerrechten over te moeten betalen?
Dan heb ik geluk gehad, ik heb een ipod vanuit amerika toegestuurd gekregenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
helaas, dat gaat slechts op tot een euro of 45. Daarboven moet je alsnog betalen.
ook als er verder geen firmanaam opstaat en hij er groot happy birthday opschrijft?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
helaas, dat gaat slechts op tot een euro of 45. Daarboven moet je alsnog betalen.
Je doelt op regiocodes?.... die zitten alleen op DVD-spelers; niet op cd-spelers.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:56 schreef DutchErrorist het volgende:
En hoe zit het met de verschillende regio's?
Ow okay, het gaat toch niet lukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:10 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Je doelt op regiocodes?.... die zitten alleen op DVD-spelers; niet op cd-spelers.
ja. als je iets koopt is het tot iets van 22 euro vrijgesteld, als het een cadeau is tot ongeveer 45. Helaas is die site van de douane tegenwoordig nogal onduidelijk. Vroeger stond het er allemaal netjes op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook als er verder geen firmanaam opstaat en hij er groot happy birthday opschrijft?
het gaat wel lukken maar wel door flink bij te betalen bij de douane (misschien ben je dan nog een beetje goedkoper uit dan in NL kopen; maar ja garantie, service ed...)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ow okay, het gaat toch niet lukken
Precies 1 van de reden dat ik met LTU vlieg vannuit dusseldorf.... ik ben nog nooit aangehouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:18 schreef appelsjap het volgende:
Heb een keer een mp3-speler bestelt uit de VS, het werd verzonden als 'kado' en waarde was 50$ (? zoiets), waarde was eigenlijk 200$, toch moest ik 19% betalen EN invoerrechten..![]()
en btw, landt gewoon in duitsland, controleren ze je niet eens, je pakt je baggage en loopt uit de deuren..
Lol jij luister duidelijk geen muziek. Een echte goede cdspeler kan zomaar 3000 euro kosten. Daarvoor heb je dan ook wel topkwaliteit. Zelfs de highend DVD-spelers hebben een zeer matig cd-geluid. Vandaar dat er bij iedere audiofreak altijd een aparte cdspeler te vinden is en waarschijnlijk ook een aparte versterker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef _GdR_ het volgende:
wat de hel moet je met een schrale CD speler anno 2007?
nou ik heb zo'n home cinema set thuis van devon en daar komt bijzonder vet geluid uit. zowel dvd als cd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:56 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Lol jij luister duidelijk geen muziek. Een echte goede cdspeler kan zomaar 3000 euro kosten. Daarvoor heb je dan ook wel topkwaliteit. Zelfs de highend DVD-spelers hebben een zeer matig cd-geluid. Vandaar dat er bij iedere audiofreak altijd een aparte cdspeler te vinden is en waarschijnlijk ook een aparte versterker.
zijn converters voor (vaak geintregreerd in de stekker convertor)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef DonJames het volgende:
Je weet ook dat een Amerikaans apparaat het niet zo leuk vindt als er ineens twee keer zoveel spanning op komt te staan als waarvoor hij gemaakt is? (lichtnet is 110V-60Hz in de USA)
Zit een schakelaartje op. (Behalve bij CDJ1000's, daar zijn wel vaker problemen mee geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef DonJames het volgende:
Je weet ook dat een Amerikaans apparaat het niet zo leuk vindt als er ineens twee keer zoveel spanning op komt te staan als waarvoor hij gemaakt is? (lichtnet is 110V-60Hz in de USA)
Nee je handbagage word niet gecontroleerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:04 schreef Konijn het volgende:
neem ze gewoon in de koffer? of als handbagage? kan prima toch. Douane controleert toch niet zeker niet vluchten uit de vs
Die dingen passen niet eens in een rugzak..quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:04 schreef Konijn het volgende:
neem ze gewoon in de koffer? of als handbagage? kan prima toch. Douane controleert toch niet zeker niet vluchten uit de vs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |