Had je dat nogquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub moedigd Lieke nog een keer aan als een yoga-leraar : "Hou vast, hou vast en let-it-go"
Tot zover mijn verhaal, het einde van dit verslag en mijn laatste sympathie voor Huub.
Nee, het was echt m'n allerlaatste restje. Merk die laatste slotzin van Huub op, die ik juist toevoegde.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, het was echt m'n allerlaatste restje. Merk die laatste slotzin van Huub op, die ik juist toevoegde.
DGK lijkt wel eens een draaideur, maar met zo'n opmerking kun je zelfs zo'n deur nog dichtsmijten .....quote:
Is allemaal relatief, ff een etentje regelen en hij is weer de manquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DGK lijkt wel eens een draaideur, maar met zo'n opmerking kun je zelfs zo'n deur nog dichtsmijten .....![]()
Jeemig zeg, dat ziet er inderdaad agressief uit...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een filmpje van vannacht :
Huub is behoorlijk aggressief (rond 1:00) http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29709&sess=4806
Dan mag je kitek bedanken, ik heb het filmpje niet zelf gemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:31 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jeemig zeg, dat ziet er inderdaad agressief uit...![]()
Bedankt voor het filmpje BSOL![]()
Bedankt Kitek dan en jij voor het posten...;-)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan mag je kitek bedanken, ik heb het filmpje niet zelf gemaakt
goedemorgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:33 schreef Reza-impreza het volgende:
mogguh allemaal
Maar er gebeurt dus in feite niks!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een stevige ruzie met Lieke. Na steeds meer dreigende houding en woorden vliegt hij haar bijna naar de keel en verkoopt hij haar bijna een vuistslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |