Ken je die users..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ken je die tekefilm..
Jacob Dubbel ofso![]()
Je doet me aan hem denken![]()
2 hartjes die naar elkaar toegroeien, 189 euro!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dit is vast een tactiek he....???![]()
eendttttttt zeg even dat het niet waar is......![]()
![]()
vooruit,ik heb een klein hartje,ondanks dat ik een lellebel ben.....je komt hier vast voor de gezelligheid!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik hoopte dat iemand me dat kon uitleggen!
Je bent een 15 jarig AT toeristjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik hoopte dat iemand me dat kon uitleggen!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ken je die users..
Niet ingelezen kutnewbies ofso![]()
Je doet me aan hen denken![]()
Niks is te gek voor jouquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
*heeft even in Eends MSN rondgeneusd, Eend heeft een hangertje met 2 hartjes voor me gekocht.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vooruit,ik heb een klein hartje,ondanks dat ik een lellebel ben.....je komt hier vast voor de gezelligheid!![]()
![]()
NEE!quote:
tenslotte was je nog niet zo lang geleden er ook eentje he?? moppieee!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ken je die users..
Niet ingelezen kutnewbies ofso![]()
Je doet me aan hen denken![]()
Niets,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
wat de fuck is dat met jullie
dat 'inlezen' ?
eendtttttttttttttttttquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
[..]
2 hartjes die naar elkaar toegroeien, 189 euro! [afbeelding]
Wil ik best doen hoor, ik kan goed voorlezenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef Ravii het volgende:
![]()
en je weet zeker dat je me niet wilt voorlezen?
Geen jonge kinderen pesten!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets,
Maar jij denkt blijkbaar dat je tof bent als je een naamtopic van een user die kekker is dan jij ooit zal zijn binnen komt vallen en dan quasi-populair komt vragen wie de fuck het is.![]()
49 is een eindje terug![]()
Ik ben geen moment een niet ingelezen kutnewbie geweest schat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tenslotte was je nog niet zo lang geleden er ook eentje he?? moppieee!!!![]()
![]()
![]()
Het speit mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets,
Maar jij denkt blijkbaar dat je tof bent als je een naamtopic van een user die kekker is dan jij ooit zal zijn binnen komt vallen en dan quasi-populair komt vragen wie de fuck het is.![]()
49 is een eindje terug![]()
Dan weet je iig een beetje wat voor idioten je in de kuip hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
wat de fuck is dat met jullie
dat 'inlezen' ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, ik kan goed voorlezen.
was genoeg ingelezen,wist al dat jij gevaarlijk wasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geen moment een niet ingelezen kutnewbie geweest schat.
Als je je in had gelezen had je dat geweten![]()
Ik heb wat moeite om mijn concentratie vast te houden, maar heb desondanks wel een half uur op die geile show van je zitten wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |