1x per week een update kan ik prima mee leven, maar dit duurt gewoon te lang.quote:
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:21 schreef Biogarde het volgende:
Wat een humorloze pisbende.
Eensch is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:08 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom o waarom is electric retard nu al weken update loos
Ik zit nu al een tijd met smacht te wachten op een update in m'n RSS tracker maar al weken niks!
Het wordt hoog tijd dat die gekke duitser weer eens aan het painten gaat!
zo!
Jullie zijn gewoon hatersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:32 schreef Merkie het volgende:
Wat een groot contrast tussen de verschillende reacties.
Dat verkapte half-engels, half-duits ook altijd. En die domme, droge extremistische nazistische opmerkingen. Geweldig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef dubidub het volgende:
Ja, jammer, ik kijk er ook maar eens per maand, dan blijft het leuk, meestal heb je dan wel weer een update. Het forum weet toch altijd een zeer grote glimlach op m'n gezicht te toveren
Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:08 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom o waarom is electric retard nu al weken update loos
Ik zit nu al een tijd met smacht te wachten op een update in m'n RSS tracker maar al weken niks!
Het wordt hoog tijd dat die gekke duitser weer eens aan het painten gaat!
zo!
Klopt, neemt niet weg dat Electric Retard ook grappig is en dat dit topic niet over MG gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:25 schreef Malle_beer het volgende:
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/
Morning Glory is veel grappiger.
*eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:21 schreef Biogarde het volgende:
Idd. Wat een onzinnige puberale nergensopslaande bagger.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:09 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Wat een kutsite met humorloze kutstripjes
Idd, net zo slecht als die andere computer gegenereerde shit dat hier ook al een keer voorbij is gekomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:21 schreef Biogarde het volgende:
Je bedoeld Sevens Heaven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, net zo slecht als die andere computer gegenereerde shit dat hier ook al een keer voorbij is gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |