Gezien wat die klapkutnewbieTS van de huidige COS voor grote smoel tegen mij opentrekt!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar dit is wel een beetje slapjes klagen hoor.
Zoiets!! Plak die tegels er op, who cares about de gulden snede! Ik wil douchen en wassen verdomme!quote:
Ik heb geen idee, kom er al tijden niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zou moeten weten dat ik gelijk heb, vunzige oldbie!
Ik nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kom er al tijden niet meer
Dag dag (en dat doe ik nog 85 keer )quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
Mensen, als jullie nou niet m'n nametopic volbaggeren, dan kan ik er morgen ook nog echt in posten enzo...
Truste![]()
![]()
Dat respect is met de ops door het doucheputje gespoeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer.![]()
Ik krijg geen respect meer![]()
Het enige wat ik nog over heb is mijn kekke tag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat respect is met de ops door het doucheputje gespoeld![]()
Afmaken die kutnewbie, daar hebben we er toch zat vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezien wat die klapkutnewbieTS van de huidige COS voor grote smoel tegen mij opentrekt!?
![]()
Ach de goeie ouwe tijd . Toen waren er nog echte mutsenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Afmaken die kutnewbie, daar hebben we er toch zat van![]()
Dat moeten de modjes doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zouden mij een weekje blauw moeten makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
hoezo ben je nog niet blauw,maar zo charmant van nature???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden mij een weekje blauw moeten maken![]()
Gewoon als test![]()
Ga je streams nemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog over heb is mijn kekke tag.
Stelletje hoeren.
Mijn wraak zal zoet zijn.
DGK subforum, maak u klaar voor de wederopstanding van Ian.![]()
De modjes hier zijn alleen voor het bedenken van grappenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat moeten de modjes doen![]()
En dan bedoel ik dus niet dat ze iedereen die mij aan loopt te vallen moeten bannen![]()
Eens. Daar gaat niemand dood aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden mij een weekje blauw moeten maken![]()
Gewoon als test![]()
En die zitten nu allemaal verzuurd hun anti-BAN en pro huub mantra's te bazelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de goeie ouwe tijd . Toen waren er nog echte mutsen[afbeelding]
Wel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Eens. Daar gaat niemand dood aan.
Ik zou best wel weer streams willen hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |